Bare veldig tykk cory, eller venter den små?

Jeg har tatt noen bilder av en veldig tykk corydoras aeneus. Og nå lurer jeg på, er denne fisken syk, eller venter den små? Den er mye tykkere enn noen av de andre coryene. Svømmer fint rundt sammen med de andre.

Et av den tykke alene
og ett sammen med en normalt tykk fisk.

Jeg har ingen erfaring med avl av disse fiskene, så jeg håper ikke sprøsmålet mitt blir for dumt.

[External Image][External Image]
Den "tykke" er ei dame. Coryer venter uansett ikke små, men det er godt mulig hun er rognstinn. På det nederste bildet er hun sammen med en hann. De er mye slankere, og stort sett mindre enn damene...
Må helt ærlig inrømme at jeg ikke klarer se forskjell på dem. har prøvd, men noen spiser vel mer enn andre, og så myldrer de sånn.

Men det hadde jo vært koselig med egg da, og små bebicorryer
Inaktiv bruker
Coryer er egentlig lett og se forskjell på, da mener jeg, Når de skal til å leke, er det utrolig lett og se for hun sjekker at glass og overflater er klare, så legger han seg så hun får tak i melke, så bare klistres eggene der de vil. Og hun er MYE feitere og større en hann. (Synes iallefall lett på pygmeusene. De leker ca hver dag!)
jeg har en som jeg lurte det samme om ?
Inaktiv bruker
Lettere og se IRL Men kan se ut som at den til venstre er fru cory og til høyre er hr cory. :P
Jørg1 AKA Spock
Lettere og se IRL :) Men kan se ut som at den til venstre er fru cory og til høyre er hr cory. :P



Takk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap