Møte i bergen akvarieklubb onsdag 28/3 kl. 19:00 (18:20) (side 3)

Den e god

Gleder meg til morgendagen. Er mitt første møte, så skal blir kjekt å møte mennesker med samme interesse..
Er på jakt etter enda flere jegersnegler til karene mine om noen har overskudd... Mine produserer ikke nok for tiden.
Kan se om noen av mine dukker opp i morgen etter jeg kommer fra jobb og før jeg går
Hei alle sammen
Har ikke vært på noen av møtene i 2012, så gleder meg skikkelig. Kan ta med noen lilla eplesnegler og litt forskjellig av planter til auksjonen hvis det er interesse for det. f.eks. vallisinera, anubias, javabregne, hornblad etc.
PS. Det er mulig å melde seg inn i klubben på møtet ikke sant?
-Andreas-
Jag hade tänkt komma på mötet jag också. Det är kanske dags att bli medlem. Jag tar nog med lite Hydrocotyle leucocephala också och hoppas att någon är intresserad. Den växer som ogräs.
Hydrocotyle leucocephala er alltid av interesse. Har noen nye cory- og rekekar på gang så da er jo dette perfekt....
Veldig kjekkt at det kommer nye folk på møtet i dag ,velkommen skal dere være

Og ,ja Andreas ,det går fint an å melde seg inn på møtet .
Tack för det. jag skall se till att "fånga" lite Hydrocotyle och hoppas att ikke reker eller egg kommr med.
Planter med egg kan selges som "forundringspakke" slik som Ginza gjorde i gamle dager med ubrukelig vinyl.
Jeg er på jakt etter oransje ancistrus(er) (super rot).
Gleder meg veldig
Rekker ikke fange med meg noen "Super rot" i dag, kanskje til neste møte....
Ny lok tranehuset bak gamle lokale . Gult bygg
Kjekt med så bra oppmøte som de to siste møtene, fortsetter det slik så blir det et knallår for klubben!

Fikk også med meg mye bra planter til akvariekjelleren vår i dag...

Gleder med til Michael sitt foredrag på neste møte...
Kjempe oppmøte . Håper alle hadde det kjekt. Til neste møte er det mulig å forhåndsbestille seg noen av Norges flotteste reker . Dette kommer vi tilbake til , følg med på bergenak.org
Apistojohan
Tack för det. jag skall se till att "fånga" lite Hydrocotyle och hoppas att ikke reker eller egg kommr med.


Var det du som solgte Gulrotgress (C. cornuta) kanskje? Eg har plutseleg fått ei reka eg ikkje kan identifisera.
Hei!

Har dessverre ikke fått gått på noen av møtene i år til nå utenom Januar møtet.
Høres bra ut med oppmøte osv.
Er det slik dere vil ha akvariebilder til klubben så har jeg nok en god del bilder til dere!

Må også gi dere skryt for den nye hjemmesiden!

Mvh Emil
Slenger med noen bilder

1. Hemigrammus occelifer
2. Full Red Endlers
3. Corydoras c126
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Send de på mail til meg på lars (at) jamne.com og send dem i full oppløsning. Akvaforum størrelsen er alt for liten til at de kan brukes til noe vetug.
Skal prøve å få gjort det i løpet av morgendagen da
Tilfeldig bekjentskap
© Victoria Johanne Berg
Reklame for plussmedlemskap