Corydoras i malawi kar ?

Hei. Lurer på om noen har erfaring med Corydoras i malawi kar ? Jeg har ikke malawi ,men victoria ciklider,dette er jo samme vannverdiene.

Er det evt noen corry som tåler denne phen ? (7-8)
Eller er det at den blir spist opp som er problemet ?

Har nå ancistrus å pleco.

Det vil nok bli veldig krasj..
Sett bort fra vannverdier så er malawi for aggressive og territorielle for å kunne holdes sammen med corydoras.
Plussmedlem
Er enig med KajaB over, Corydoras passer bare ikke sammen med Malawi. Du bør ikke sette disse sammen!

Og det er det flere grunner til (også nevnt over).

Inaktiv bruker
Coryer passer generelt dårlig sammen med ciklider. De svinser og snuser overalt og da kommer de inn på teretoriumene til ciklidene.
Takk for svar. Har ikke Malawi som sagt ,men Victoria ciklider. Føler ikke de er så hissige mot maller generelt. Malawi har en tendens til å bite litt på finnene til ancistrusen,dette har ikke Victoria ciklider gjort.

Men uansett takk for svar,er det noen andre maller dere kan anbefale, har ancistrus å l270
Det finnes mange forskjellige arter Synodontis som du kan bruke. Har to arter selv. De er fra Afrika.
Ja de hard jeg hatt tidligere de blir så store så de tok lissom over hele karet,men flotte er dem
jeg har corydoras sammen med tre par dvergcklider og jeg har aldri sett de gjøre corryene mine noe, de vimser rundt men cikldene lar de være .-)
nå er vel dvergciklider å victoria ciklider,litt forskjellige..spesielt i temperament.
Synodontis lucipinnis blir ikke stor (max 10 cm) og er en av de fineste av Synodontisene.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap