Er dette trygt?

Hei!
Driver å lager meg en steinhule,
Kjøpte en tube sillikon på aqamanias for en tid tilbake ( http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=2752 ) regnet med at de som ble solgt der var egnet. Fikk da en tube Parasillico med grønn skrift.
Ser nå at de som er til akvarier er med blå skrift!
Er det farlig å bruke den grønne??
burde jeg la være å sette nedi hula mi ( som jeg forøvrig er fornøyd med og blir litt trist om j ikke kan bruke)
Noen andre som har brukt denne sillikonen?
Står det ingen bruksområde på tuben? Står ingen forbruker info på siden der heller, noe jeg synes er dårlig
Står absolutt ingenting
Vel den har jo samme grønne design, men står kun Parasilico på "kaviar"tuben min:/ IKKE noe AM 15 el andre bokstaver el tall..
Vet ikke hvordan jeg lager lenke, men skrev adr på den jeg kjøpte i første innlegg..
stinker sterkt gjør den også!
Lærte meg d Denne har jeg :
Plussmedlem
Selv om silikonen er beregnet til akvariebruk så lukter den rimelig heftig. Jeg kjører full lufting i flere timer hvis jeg limer innendørs...

En mail eller sms til Aquamanias vil garantert gi deg et raskere, bedre og mer utfyllende svar enn det du har fått her....
Det var en god idè!
Sendte sms og fikk straks svar: Har ikke hatt noe trøbbel med den tidligere
og at de kunne ringe produsent for å vite sikkert.
Så da venter jeg på endelig dom over steinhula mi, bedre å være heelt sikker
Ingen som har brukt denne?
Fikk svar av aqamanias i dag,
de hadde snakket med produsent som sa det ikke var farlig å bruke den! selv om googling ikke kan gi noe helt sikkert svar på om den er egnet til akvariebruk. Men de tror ikke den hadde blitt solgt til dem hadde den ikke vært egnet.. Har visst blitt solgt mye av den, da burde det vel være noen her inne som har erfaring?
Har nå innreda slik at jeg ikke har plass til hula mi:P men greit å vite om den kan brukes senere.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap