Apistogrammet (side 49)

Trolig eneste sjansen han har til å bevare et godt forhold til begge damene er å holde en megett lav profil. Eller gjelder det bare oss mennesker i tilsvarende situasjon
Ja litt av en rolle han har fått Sigmund! Selv om dette er en monogam art, har han rigget seg til i begge leire. Ble fortalt at jeg kunne forvente meg at en av huene ville innta alfa-hunn-rollen. Så da blir det vel et Alfa-par som skal regjere sammen. Skal bli spennende å følge utviklinga videre i dette karet!
Fra påskekrim til velkjent eventyr... De tre bukkene Bruse som skulle gå til seters for å gjøre seg fete i Apistogramma-versjon. Oppsettet skjedde i Apistogramma panduro-karet...Skal si Apistogramma-slekten vet å underholde he he he

[External Image]
Hehehe. Trollet og bukkene litt mer jevne i størrelse enn jeg har oppfattet tidligere...
Nytt for
Ny fôringsteknikk med StickIT stikkpiller fra Tyskland!
Med revulosjonerende vekst og fargeprakt har StickIT overbevist! Med høyt innhold av fiber (scandinavisk furu for vitamin C) er dette det ideelle fôret for div L-maller og Malawiciclider!
-Stikkpiller er det nye! Større og raskere næringsopptak, mindre avfall og relativt lite stress for fisken! Gratis fôrprøve til de første 100 som svarer på mail! Kun en pr. hustand.
Husk å oppgi str på fisken du har.


PS: Dette er et nytt produkt i norge,og vi som iportør setter igang en stor konkurranse. Den som lager det beste slagordet vinner et års forbruk (på ett kar). Lykke til!
meget bra til apistogramma også
1 APRIL ER DET IKKE MORO LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Aprilspøken
har tatt litt av her, jeg har fått mailer med slag ord, og fårespørsel fra butikk som vil ta dette inn å selge dette vidre, (ikke deg Thomas , det var nok i tlf når vi fikk oss noen latterannfall) Jeg blir nesten nødt til å lage en tråd om dette, legge ut alle komentarene med slagord jeg har fått

Jeg blir selvfølgelig ikke å legge ut brukernavn eller info om hvem som har postet hva, dette er strengt hemmelig , jeg hadde ikke ett ønske om å drite ut folk med denne spøken heller

Den som hadde beste slagord vant en 2 liters bøtte med flakfor , nei ikke STIKIT men vanlig akvariefor, og for dem som har sendt adressen sin til meg på mail, får forprøver av det jeg bruker til daglig i mine akvarier som plaster på såret

Jeg har hatt mere enn en latterkule i dag, dere har vært helt fantastiske

Det var litt av en latter jeg våkna til Thomas he he he! Stikkpiller til fisk, høres ut som en knall-ide . Trur jeg måtte hatt kobla på hjemmesykepleien hvis jeg skulle fått relativt liten stressfaktor på min fisk ha ha ha! Vel overstått 1.april alle sammen 8)

S
looooooooooooooooooool får det ikke mer moro enn man lager, eller hva andre lager for deg hehe
Tusen takk for tilbakemeldinger på Bukkene Bruse-bildene alle. Bildet er ekte hehehe. Jeg ler like godt enda Thomas! Ser virkelig fram til din anonyme versjon E-Dahl, lov meg at det skjer 8D.

S



Da har enda et 160liters kar kommet i hus. Helt passe!
Grattis.
Hvilke kar skal du ha moskito'ene da?
De skulle egentlig gått i en lav 105 liter (100x35 i bunnmål) med en trio A. allpahuayo. Jeg ligger etter med alle planer på akvarierommet: 3 stk tørrlagte 160 litere, en reol som må bygges om, og en ny som må settes opp... et provisorisk 160liters kar som står i veien for den nye reolen - med et sålangt vellykket oppdrett av Ap. sp. "Winkelfleck" dark form. Må vel kanskje si at det blir et samboerskap med Apistogramma atahualpa. En Apistogramma med nydelige farger! De trenger definitivt litt selskap i toppen
Spennende, ser mine moskitoer er mer fremme da jeg har masse flyteplanter som dekker meste av lyset og dem stimer veldig bra iforhold til de andre tetra artene jeg har. Jeg var så smart at jeg valgte andemat i de fleste kar og ett par andre flyteplanter og jo mer andemat det var i det karet jo mer fremme var dem. Nå liker apistoer det ganske mørkt også så det vil nok bli rimlig bra sammen.
Du får bli bra I "trebeinet" slik at du kommer deg I gang Igjen Simen =) Fylte et kar til I den nyeste reolen I dag, selv om jeg ikke hadde Kolbe.

Mange artige opplevelser I kjelleren I dag under vannbyttene =)
Her i huset blir alle trebein brukt i akvarier, ikke en stubbe slipper unna Leif he he he. Ellers ser yngler ut til å vokse godt i alle kar. Påskekrimmet i Ap. rositae er over... de er mer opptatt av å vokte yngel enn å krangle med nabo'n!?!! Mengden med yngler har holdt seg stabil den siste uken både her og der. Så hvor skal det gå galt??? La meg se... Vannskifte-pumpa røyk, artemia-klekkeriet streika... men fikk heldigvis alt igang igjen. Da er det jo bare å kjøre på her og der... Har meldt meg inn på www.apistogramma.com. Går under navnet Robert, my middlename... Har iallefall åpnet festen med å kommentere RHDs nydelige bilderekke av hans A. sp. "Wangenfleck".

Kikket forøvrig på hjemmesiden til LAK i dag, og fant et bilde av en sofakrok. Jeg kler soffa
Det var noe kjent med avataren på apistograma.com men navnet var ukjent.
Sjekka profilen og listene over apistogramma var også kjent. Men det som fikk meg til å forstå at det var deg simen var "You'll never walk alone"

Takk for rosen av bildene


Hilsen
RHD
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap