-> -> " og inn på "Om akvaforum" Hver gang jeg trykker på forum -> "alle forum" får jeg bare opp et bilde av en liten reke istede.. ? Jeg merket det imorges, (det var ikke sånn igårkveld) - og det har vært slik i hele dag. Jeg kan "lure" meg gjennom, hvis jeg går på en tråd og derettter trykker "om akvaforum" i linjen "Du er her: Forside > Akvarieforum > Om Akvaforum >" - det samme gjelder om det er Diverse, Nybegynner, Sykdom osv.. men om jeg trykker på den i midten, altså "Akvarieforum" så kommer jeg bare til den reka igjen. Linken er den samme, altså http://akvaforum.no/forum.cfm - men jeg får bare opp et bilde istede.. :S Er dette bare hos meg eller? Merkelig... Har lagt ved et bildet. :S"> -> -> " og inn på "Om akvaforum" Hver gang jeg trykker på forum -> "alle forum" får jeg bare opp et bilde av en liten reke istede.. ? Jeg merket det imorges, (det var ikke sånn igårkveld) - og det har vært slik i hele dag. Jeg kan "lure" meg gjennom, hvis jeg går på en tråd og derettter trykker "om akvaforum" i linjen "Du er her: Forside > Akvarieforum > Om Akvaforum >" - det samme gjelder om det er Diverse, Nybegynner, Sykdom osv.. men om jeg trykker på den i midten, altså "Akvarieforum" så kommer jeg bare til den reka igjen. Linken er den samme, altså http://akvaforum.no/forum.cfm - men jeg får bare opp et bilde istede.. :S Er dette bare hos meg eller? Merkelig... Har lagt ved et bildet. :S">

Kommer ikke inn på "alle forum?"

Uff, jeg måtte søke på "akvaforum problem" for å finne en tilfeldig gammel tråd slik at jeg kunne gå via "du e her -> -> -> " og inn på "Om akvaforum"

Hver gang jeg trykker på forum -> "alle forum" får jeg bare opp et bilde av en liten reke istede.. ? Jeg merket det imorges, (det var ikke sånn igårkveld) - og det har vært slik i hele dag. Jeg kan "lure" meg gjennom, hvis jeg går på en tråd og derettter trykker "om akvaforum" i linjen "Du er her: Forside > Akvarieforum > Om Akvaforum >" - det samme gjelder om det er Diverse, Nybegynner, Sykdom osv.. men om jeg trykker på den i midten, altså "Akvarieforum" så kommer jeg bare til den reka igjen.

Linken er den samme, altså http://akvaforum.no/forum.cfm - men jeg får bare opp et bilde istede.. :S Er dette bare hos meg eller? Merkelig...

Har lagt ved et bildet. :S
Plussmedlem
Mitt problem er ikke at jeg ikke kommer inn på "alle forum", men jeg kommer meg ikke inn på "Personlige akvarietråder". Utrolig irriterende, og det har skjedd før.
Hva skjer når du skal inn på Personlige akvarietråder da? :-O
Kommer heller ikke inn på "personlig akvarietråder", det står bare og spinner...
Plussmedlem
Grapejuice
Hva skjer når du skal inn på Personlige akvarietråder da? :-O

Som Sissimor skriver, det laster lenge, også kommer det til slutt en feilmelding.
Ahh det gjør det faktisk til meg også, dog jeg må jo først inn på en tidligere tråd jeg har svart på og deretter velge seksjonen fra "du er her"-listen.. men det står bare og laster til meg også.. hmm.
Jeg har ikke dette problemet, men det kan være at det hjelper å bytte nettleser. Jeg vet at Internett Explorer fungerer
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap