Kirsebærreker og fisk

Hei eg har et kar med kirsebærreker så ska eg nå få meg et car på rundt 200L. så lurte eg på om noen har erfaring. kan jeg ha Kirsebærreker med black ghost og noen åler? eller ka arter kan eg ha sammen med rekene???
Inaktiv bruker
BG er for stor til 200L og kommer mest sansynlig til å spise rekene.
Men så lenge du har godt meg gjemmeplasser (mose og planter) Så finnes det mange andre fisker som passer fint i et 200L med Reker.
noen forslag til hva som kan passe med dem?? kan det gå med ål?
Corydoras er veldig greie fisker å ha sammen med reker
Hvordan det er med ålene vet jeg ikke,men ville egentlig tro at det skulle gå bra.
Dette er det sikkert andre som kan fortelle deg.

Har selv Endlers guppy sammen med Sakurareker og det fungerer også bra selv om det ikke blir så mange yngel som vokser opp.

Kuhlii-ålene funker ihvertfall fint...
Plussmedlem
De fleste "vanlige" fisk spiser gjerne reker. En god middag... så du bør ikke ha reker hvis du skal ha mye fisk som lever i de øverste vannlagene, for å si det sånn. Men L-maller, Corydoras-maller og sikkert åler vil gå fint.
Uansett bør reker ha gjemmesteder, som mose. Det øker trivselen deres, også fordi de finner mye å spise på der.

Anbefaler deg, som nevnt før, å kvitte deg med Black ghost'en.
eg har ikje kjøpt BG en eller noe enda... men eg har veldi lyst på en mne har et kar til på 360L som eg eventuelt kan ha den i.... men ellers takk får mamge innslag
Inaktiv bruker
BG må nokk ha mer en 360L, 720L+.

Det er mange flotte fisker som passer i 200L.
Med reker så passer som nevnt Cory og Khulii. Øksefisk er også et godt alternativ siden de er helt i top og spiser kun mat som kommer oven i fra.
Finnes mange, flotte stimfisker som er så små at rekene er trygge også...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap