Syk platy,men hva feiler den?
Jeg har en syk platy, men aner seriøst ikke hva dette er!
Skal prøve å forklare så godt jeg kan, da det ikke vises så godt på bilde.
Halepartiet på platyen er hovent, kan nesten se ut som den har fått en smell eller noe sånt, å har litt problemer med å svømme, men det MERKELIGE er at skjella "stikker ut"
på halepartiet, så det ser litt ut som den har "slått ut bust" sånn som katter gjør.. skjella stikker ut av fisken.. (utrolig vanskelig å forklare) ... det stikker kun ut på halepartiet til fisken, noen som vet hva dette kommer av? noe jeg kan gjøre?
Skal prøve å forklare så godt jeg kan, da det ikke vises så godt på bilde.
Halepartiet på platyen er hovent, kan nesten se ut som den har fått en smell eller noe sånt, å har litt problemer med å svømme, men det MERKELIGE er at skjella "stikker ut"
på halepartiet, så det ser litt ut som den har "slått ut bust" sånn som katter gjør.. skjella stikker ut av fisken.. (utrolig vanskelig å forklare) ... det stikker kun ut på halepartiet til fisken, noen som vet hva dette kommer av? noe jeg kan gjøre?
Postet 19.04.12 kl 01:58
Postet 19.04.12 kl 02:03
Postet 19.04.12 kl 02:25
Postet 19.04.12 kl 02:41
Uff ja, er kjedelig med sykdom som medfører død. Jeg hadde ei guppyfrue som måtte avlives med yngel i magen. På mirakuløst vis så overlevde ynglene etter et slags keisersnitt, 5 av dem svømmer i dag i karet mitt 2-3uker etterpå.
Men du bør nok skifte vann hyppig en periode, for å lette andre fisker som kan være utsatt for smitte og slikt
Men du bør nok skifte vann hyppig en periode, for å lette andre fisker som kan være utsatt for smitte og slikt
Postet 19.04.12 kl 03:43
Postet 19.04.12 kl 06:11