Heidi`s kjærlighet til snegler og fisker i ferskvann og saltvann. (side 22)

Selv om de falt i vannet i noen sekunder så vil det nok gå bra..men er mer bekymret for palettene dine som garantert kommer til å nappe på de unge...jeg hadde også et voksent par som ikke rørte ungene men da de fikk yngel selv så skal jeg si deg det ble napping ja..så sluttet med paletter pga det...
Inaktiv bruker
Ja, de har hatt et par kull selv om de store eplesneglene har vert der, men tenkte at de små eplene kanskje ville bli spist pga størrelsen... Det er GANSKE mye planter , så jeg tenkte at det kanskje skulle gå bra og at jeg ikke trengte å flytte eggene, men nå som de allerede ligger på en isoporbit kan jeg jo like så godt flytte de. Har en 18liter stående ferdig innkjørt, men jeg tenker kanskje at det blir litt for lite? Det har ingen varmekolbe, men har fortsatt dugg på glasset.

Et av de mange bittesmå eggene sprakk når de falt i vannet, og da kunne jeg se en knøttliten eplesnegle

Et spørsmål til kan det komme andre farger en det foreldrene er?
hei Heidi Ingdal, ser d er en gammel tråd, men jeg prøver alikevel. lurer på om du fortsatt selger forskjellige snegler. er på utkikk etter noen skjønner du.
mvh mona
Sist jeg hørte noe om henne, så hadde hun "lagt opp".
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap