Hvordan feste utvendig bakgrunn?

Hei! Jeg har et 54L akvarium med en utvendig bakgrunn som jeg har festet med tape og zalovann, men etter noen dager kom det mange luftbobler og så løsnet den. Hvordan kan jeg feste den slik at den sitter godt helt inn til glasset slik at den blir skikkelig opplyst?
Du får kjøpt en type lim på zo butikken, noen dråper midt på glasset, så stryker du det ut. Du kan også bestille det her
http://www.webzoo.net/default.pl?showProduct=2825&pageId=915

Må akvariet ligge for å bruke det? Akvariet er i drift..
Jeg brukte en type seig, sterk svart teip på mine bakgrunner. Noen kaller det "scene teip" - den holder godt syns jeg, men så er det forholdsvis lette bakgrunner jeg har
I den pakken som jeg sendte deg en link side for, der er det med en "stryker" som vi kaller det. Det skal ikke mange dråper på glasset, er du snar å legge bakgrunnen på, begynne stryke utover fra midten, så går det sikkert veldig bra. Er det rangt å komme til for å få lim på glasset, så ta en skvett på bakgrunnen, midt på, samme virkninga av det. Klipp til bakgrunnen før du legger den på. Så er det bare stryke godt utover, slipper blærer på bakgrunnen
Akvariet står 10cm fra veggen så det er veldig vanskelig å komme til. Skal se om de har det limet på den lokale dyrebutikken. Forresten, er det mulig å få av bakgrunnen etterpå?
Det er svært enkelt, bare dra den av, ikke noen limrester
Da skal jeg absolutt investere i det Får 5 C. Sterbai neste uke så skulle nesten ha festet den før da, i tilfelle jeg må tømme og flytte akvariet..
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap