Jegersnegle barn?

Har et lite "yngelkar" som jeg har noe ancistus-yngel i sammen med reker, posthornsnegler og jegersnegler.

I det siste har jeg sett små (ca 1-2 millimeter lange) hvite skapninger som smyger seg rundt på glasset. Kan dette være "barn" fra jegersneglene?
Inaktiv bruker
Nei. Jegersnegle unger er små kopier av foreldrene.
Høres mer ut som en mark. Hvor mye mater du?
Mater stort sett en gang for dag, med matfri i helgene (og når jeg er bortreist).

Hadde en periode "røde ormer" i et annet kar. De la seg på bunnen på et lite område der maten falt ned. Disse forsvant etterhvert. Er ikke samme problem i dette karet.
Planarier
Jeg tipper du har fått Planarier.. De er noen utrolig plagsomme ekle blodigle lignende skapninger.. De er helt ufarlige og kommer trolig av overforing etter hva jeg har lest. Jeg fikk med meg disse fra lavastein med mose og er plaget av planarier i reke/snegle akvariet mitt og blir ikke kvitt dem. Når de ikke kryper langs sandbunnen eller opp på glasset ligger de sammenkrøller i mose eller under steiner på mørke plasser. En liten plage utviklerer seg raskt til å bli en stor plage etter min erfaring. De kommer i hvit - gul - rød - grå farger etter det jeg ser.
Tilfeldig bekjentskap
© darlaa
Reklame for plussmedlemskap