Forskjellige måleutstyr på salt og ferskvann?

var i ein dyrebutikk i dag og spurde på prisen på eit testsett med eit par bilder av eit rev (saltvatn) som ikkje sto pris på.

kom så med kommentaren; "eg reknar med at dette går an å bruke i ferskvatn og, sjølv om det er bilde av saltvetn på?"

åsso las no ho ekspeditrisa på og las at ditta var til sjøvatn! ?
men eg ville no tru for min egen del at ph og alle dei andre verdiane i ferskvatn og saltvatn skulle ha dei same indikatorvæskene og gje det same resultatet på verdien.

så har ekspeditrisa rett, eller kan eg kjøpe ett sett som er berekna på saltvatn til ferskvatn?

Lasse Nedreberg
var i ein dyrebutikk i dag og spurde på prisen på eit testsett med eit par bilder av eit rev (saltvatn) som ikkje sto pris på. kom så med kommentaren; "eg reknar med at dette går an å bruke i ferskvatn og, sjølv om det er bilde av saltvetn på?" åsso las no ho ekspeditrisa på og las at ditta var til sjøvatn! ? men eg ville no tru for min egen del at ph og alle dei andre verdiane i ferskvatn og saltvatn skulle ha dei same indikatorvæskene og gje det same resultatet på verdien. så har ekspeditrisa rett, eller kan eg kjøpe ett sett som er berekna på saltvatn til ferskvatn?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap