Mulighet for flere bilder per innlegg?

Hei! Det er sikkert ikke bare jeg som irriterer seg over at man bare kan laste opp 3 bilder per innlegg. Det har sikkert som formål å forhindre for mange bilder, men det hjelper ikke, for de fleste lager et nytt innlegg og laster opp nye bilder der. Det er både uoversiktlig og upraktisk, og jeg tror ikke serverene har noe problem med å takle litt flere bilder. Husk at bilder er utrolig viktig for et slikt forum!

En idè hadde kanskje vært å la brukere laste opp litt større bilder, da grensen er i minste laget, og heller satt en maksgrense per bruker på f.eks 10mb per dag, per innlegg etc.

Håper flere sier seg enige, og håper webmaster tar dette til vurdering.
Er jo ikke værre enn å laste opp bildene i high-res på Flickr, dropbox eller lignendes og så lime inn bilde URLen derfra i innleggene...

Da har du bildene dine samlet ett sted og kan bruke dem flere steder...
Det er mange muligheter, men det hadde vært mye enklere og raskere å få laste opp flere bilder her.
Begrensningene her på AF har nok mye med kostnader å gjøre. Å hoste et forum koster mye mer enn folk er klar over mht trafikk. Holder ikke med et webhotell på one.com til 10/mnd selv om mange tror det.
Selvfølgelig koster det å drive et forum, men om serverene jkarer den ekstra belastning bør det ikke være noe problem.
Hm, jah skjønnet at det er kan være begrenset.. selv skulle jeg likt å kunne poste bilder fra photobucket, men hos meg blir teksten i innlegget forskøvet slik at om det er bilder med i innlegget så blir ikke teskten "kuttet" der det skal, så det forsvinner inn i margen til høyre... :S Og veldig ofte når jeg skal lime inn URLer så nekter de å samarbeide, så halve linken fester seg øverst i innlegget, og siste del et annet sted i teksten. :\ men ellers kunne jeg godt tenkt meg å selv laste opp bilder et annet sted, om det kanskje var lagt opp litt bedre.

For eks at bilder man har postet, blir automatisk forminsket til å passe inn - så kan man klikke på bildet og få opp rett størrelse, i et nytt "pop up" vindu
[External Image]

Burde jo fungere det, originalbildet over er 2652px bredt… AF forminsker det til max 500px bredde - men om du klikker og åpner bildet i ny fane så får du original størrelsen...
Hiver inn en test jeg også, uten å redigere om noe skulle bli feil, slik det ofte blir. (Sier ofte fordi det ikke bestandig blir sånn, men uavhengig av hvilken PC jeg bruker så skjer det nok til at jeg ikke orker krølle med problemene i lengden) spesielt dette med at url'en har en tendens til å legge seg der den vil, det har plaget meg mye i det siste.

[External Image]

Lover ihvertfall veldig bra! Selv syns jeg 500pixels-bilder er ufattelig lite om man vil ha et bilde av hele akvariet så tror jeg skal bruke photobucketsiden min istede
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap