Er dette corydoras sterbai eller har jeg fått feil?

Hei! I dag fikk jeg endelig fiskene som den lokale dyrebutikken skulle bestille inn. 5 stk C. Sterbai på rundt 3-4cm, men etter å ha studert de en stund ligner det mer på Corydoras trilineatus enn på Sterbai. Er det noen som kan bekrefte om det er en Sterbai?

[External Image]
Sterbai er det nok ikke nei. Ser ut som Triller for meg og.
Edit: Er den mer vanlig enn Stebai? Betalte 88kr per stk så litt surt om de er veldig vanlige og billige slik at jeg vil bytte..
Det må nesten noen andre svare på tror jeg, men har ikke forstått det slik at noen av dem er så uvanlige.
Sterbai er ikke uvanlig, men det var det jeg ville ha, så med mindre de jeg har fått er sjeldne i handel vil jeg bytte
Jeg ville nok byttet hvis jeg var deg
Sterbai er heller ikke så sjelden.
Prisen du har betalt for trilineatus er helt normalpris for de.
Sterbai er bare ei kr dyrere.
Da blir det å klage i morgen, og så vente et par uker på ny levering... Sterbai er mye vakrere
Kontorstol
Da blir det å klage i morgen, og så vente et par uker på ny levering... Sterbai er mye vakrere :-)

Det synes jeg og
Jeg er helt enig,sterbaien er en vakker corydoras
Så synd at du fikk feile fisker ,men ville så absolutt bedt om å få levere de tilbake og få Sterbai i neste omgang. Sterbaiène er så absolutt en av mine favoritter
Kan ikke si at de jeg fikk ikke er vakre da

Tror kanskje 10 Corydoras i en 54L blir for mye? Er god plass nå, men når de har nådd full størrelse blir det vell trangt..
Det blir veldig trangt ja, samt at det kan være sjans for kryssing av artene vil jeg tro (uten at jeg vet noe sikkert der).
Såå da blir det et kar til da eller? Dumme dumme dyrebutikk..
triliene er jo veldig nusselig da de blir vel ikke så himla store heller tror jeg?
Torbjørn Jørgensen
Det blir veldig trangt ja, samt at det kan være sjans for kryssing av artene vil jeg tro (uten at jeg vet noe sikkert der). Såå da blir det et kar til da eller? :) Dumme dumme dyrebutikk..

Et kar til blir det nok ikke. Er trangt nok her, så om jeg trenger mer plass blir det heller et større kar, men det blir nok ikke med det første. Om jeg skal bytte de inn er jeg ikke sikker på, for se hva dyrebutikken sier. Kanskje jeg får en liten kompensasjon? I så fall kan jeg kanskje kjøpe et par Trilineatus ekstra, da de blir en cm eller to mindre enn Sterbai. De er i hvert fall livlige, og svømmer høyt og lavt i full fart hele tiden, og så er det så kult når de siler sand mellom gjellene! Hadde lest om det før jeg kjøpte de, men ikke sett det i action!
Etter en prat med dyrebutikken viste det seg at han som hadde bestilt Trilineatus hadde fått Sterbai, mens jeg hadde fått Trilineatus. De skulle bestille inn nye Sterbai, men det tar et par uker før de får de, men jeg kunne bare beholde Trilineatusene så lenge.
Blir ikke lett og gi dem fra seg da
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend Klakegg
Reklame for plussmedlemskap