- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Nett butikk
Nett butikk
Postet 01.06.12 kl 10:55
Inaktiv bruker
hva skal du ha? jeg bruker akvariekjellern.no eller webzoo
kjøpte nettop et utvendig filter på tilbud der
kjøpte nettop et utvendig filter på tilbud der
Postet 01.06.12 kl 11:42
Lars Christensen Hjortlandhva skal du ha? jeg bruker akvariekjellern.no eller webzoo :-) kjøpte nettop et utvendig filter på tilbud der
Tror det nok webzoo jeg har vært inne på tidligere, takk
men bare kom med flere forslag, fant ut at webzoo er ganske nær Oslo så det er praktisk å dra å hente ting også ganske rimelig, men mulig aquamanias er rimeligst ?? ligger også ikke veldig langt fra Oslo da ..
Tenkte å kjøpe lys og mat og ting til vannet som næring kanskje noe mere.
Hva slags utvendig finter og hva kostet det ?? har selv eheim men det fungerer dårlig, er sikkert gammel og sliten, får ikke noe bedre trykk i vannet heller så kunne trengt en ny.
Postet 01.06.12 kl 12:14
Endret: 01.06.12 kl 12:17
Inaktiv bruker
hvor mange liter har du? jeg har 115, og kjøpte AM TOP 3338, på akvariekjellern har de tilbud, det koster 999, egentlig ville det kostet 1200 elns, i min dyrebutikk kostet den 1999....
Det som er bra med denne er at filtermedia og alt du trenger er i samme pakke, jeg har ikke fått filteret enda, de sendte igår .
Gå til denne siden:
Og søk på "3338" da vil filteret automatik komme opp.
Det som er bra med denne er at filtermedia og alt du trenger er i samme pakke, jeg har ikke fått filteret enda, de sendte igår .
Gå til denne siden:
Og søk på "3338" da vil filteret automatik komme opp.
Postet 01.06.12 kl 13:34
Postet 01.06.12 kl 20:09
Lasse Nedreberghar du prøvd å rense filteret? ikkje sånn at det blir heilt reint, men nesten (meina no eg) då skal du sjå at det sikkert blir litt meir piff i det. viss du har utvendig med fleire typar filtermedia i, så vask berre ein av sortane for kvar gong du rensar det ;)
Kjøpte brukt akvarie med filter og det var ikke bra så tok det med til Akvariemagasinet og de renset og skiftete slanger og det ble mer fres, men det varte bare i en uke og vet ikke hva som er feilen rett og slett ... har hatt det nå i 8 måneder.
Postet 02.06.12 kl 00:07
Lars Christensen Hjortlandhvor mange liter har du? jeg har 115, og kjøpte AM TOP 3338, på akvariekjellern har de tilbud, det koster 999, egentlig ville det kostet 1200 elns, i min dyrebutikk kostet den 1999.... Det som er bra med denne er at filtermedia og alt du trenger er i samme pakke, jeg har ikke fått filteret enda, de sendte igår :-). Gå til denne siden: [URLBLOCK1] Og søk på "3338" da vil filteret automatik komme opp.
Ok takk for tipset Det er på 200 liter.
Skal liksom ta 700 liter i timen det filteret jeg har, men ser at det juvel med innebygd filter og akvariet er på 120 liter er det mer fres i og det tar 400 liter i timen.
Postet 02.06.12 kl 00:09
Endret: 02.06.12 kl 00:11