Aequidens sp "jenaro herrera" adoptivforeldre...

Eg har i et 160 Liter gående et par Scalerer og et par Aeguidens. Og Lørdag lekte begge parene samtidig.
I Går kveld fikk eg se noe eg ikke trodde var mulig,Aeguidens hannen hadde jaget vekk scalarene. Å overtatt egg passingen, han passer dem som om det skulle vert hans.
Aeguidens hunnen tar seg av sine egg...

Er det noen som har opplevde dette før eller hørt om sånn oppførsel ?
haha så kult

dette må vi høre om hvordan går

ellers så vet jeg at det er vanlig i discus verden å bytte rundt på yngel hvis foreldre aviser ungene sine, men aldri hørt om dette da

har du link til disse Aeguidens? fant de ikke i basen

ellers så vet jeg at det er vanlig i discus verden å bytte rundt på yngel hvis foreldre aviser ungene sine, men aldri hørt om dette da :) [/QUOTE
jo det viste eg om, tenkte at eg skulle se hva som skjedde no, er ikke så "redd" for scalare eggene siden de er nesten like produktive som palletene :P [QUOTE=har du link til disse Aeguidens? fant de ikke i basen :)

http://www.cichlidae.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=13683
Inaktiv bruker
Og uten å gå rundt tema her, så har du for lite akvarium til Fiskene. Scalarer trenger over 250L mens Aequidens diadema skal ha over 350L.
Jørg1 AKA Spock
Og uten å gå rundt tema her, så har du for lite akvarium til Fiskene. Scalarer trenger over 250L mens Aequidens diadema skal ha over 350L.

Hahaha Hvem sier at de går i et 160 liter til vanlig ???

Et par Scalarer har god palss i et 160 Liter. Men no er det slik at mine fisker går normalt sett i 2 stk 720 liters. Men på grunn av litt omplasseringer ble det 2 par som eg hadde mistanke om var på gang puttet i dette 160 L.

Så bare en peke finger til deg, ikke uttale seg om ting man ikke vet noe om.
Da passer det seg med et spørsmål i steden for, eller ?
Inaktiv bruker
Så du mener at jeg er synsk og skal kunne vite at du har tilfeldigvis stappet to scalarer i et 160L akvarium? Hvis du leser det du selv har skrevet så finner du fort ut hvor enkelt det er å missforstå... Kanskje du skulle formulert deg bedre FØR du la ut det første innlegget?
Tilfeldig bekjentskap
© Annette Kleven
Reklame for plussmedlemskap