Utstilling kampfisk?

Hei Er det noen kampfisk mennesker her som veit hva det vil si og stille ut en kampfisk, hvor det foregår og hva som skal til?? Jeg har to kampfisker og interessen har vokst for disse vakre skapningene
Også lurer jeg på noe i samme slengen, jeg hentet noen nye fisker i går og med der fulgte det altså med en kampfisk, noe jeg ikke var klar over da jeg egentlig ikke hadde plass til en til, men den ble altså med hjem. Kampfisken jeg hadde fra føra gikk i en 64l jeg nå har satt en skillevegg imellom. Men i går hadde de faktisk klart og komme seg inn til hverandre og til min store skrekk trodde jeg de begge var døde da de fløyt og hang fast i hverandre, men de var ikke døde og den nye kampfisken hadde bare fått mista en liten del av halen, mens den jeg hadde fra føra er like fin, de ble stoppet i tide heldigvis Så nå er skilleveggen sikra ordentlig Men i dag har de begge lagd store skumreder på hver sin side og jobber iherdig med dette, er dette et tegn på trivsel eller er det noe dominansgreier etter at de slåss i går og at de veit at den andre er på den andre siden?? Mener jeg har det perfekte kampfiskakvariet, en rot til hver, en hule, litt mose og ganske mørkt gult lys, har altså svakt lysrør så det er ikke akkurat et veldig wow syn:P Hehe Takker for svar og skal bare lade kameraet litt så kommer det noen bilder av de
Tilfeldig bekjentskap
© Ingebjørg Fauske
Reklame for plussmedlemskap