Stakkar, pleco i 22l

Se på den plecoen på finn som bor i et 22 l kar, fikk vondt av den. Legger ikke ut link, men ligger på tilsalgs på finn.no nesten øverst. Ufattelig:/
Ja, jeg har sett det, og det er helt skammlig. Prøver å finne ut av eksakt navn på den, slik at jeg vet hvor stor den blir, og hvilke forhold den trenger. Er den innenfor det jeg kan ha, eller noen jeg kjenner, så er jeg fristet til å hente den, for det der var bare helt sykt...

Dere her inne med store kar som bor i nærheten av hovedstaten, og kunne tenke seg en malle: Ta en titt på annonsen!
Hei! Jeg fikk så vondt av den jeg har 900 liter akvarium, og god plass til en pleco til Jeg har sendt mail til selger.. så kanskje den havner i akvariet mitt
Å, så bra Da hadde den fått det toppers Håper du får svar fort
:-OOO

Håper virkelig ikke at den har vært der lenge... Og at noen gir den et MYE større hjem litt kvikt !
uff så den!! skikkelig tragiskt var det, mange som åpenlyst viser fram bilder av dyreplageriet de driver med på finn.no.
Dessverre er d jo slik at de aller fleste mangler informasjon, og de vil nok gjort ting anderledes hvis de hadde litt kunnskap på plass
Jeg håpet selger kunne møte meg litt på veien, da jeg ikke får hentet fisken hjemme hos henne i oslo.. men d gikk vist ikke Synd, da jeg har nok av plass og stort akvarium...
Uff, så dumt :/ Håper virkelig at den kommer seg ut derfra fort!
Finner ikke denne annonsen jeg. Kanskje den har fått et nytt hjem ? :0
Fant den jeg :/ Tør ikke legge ut linken, men den ligger på til salgs for 250 kr :/
Inaktiv bruker
Hvilken kategori ligger den under? Må nesten se hva som skjer her!!
På finn.no- katergori selges også videre til fisk, står plecotemus 250.-
Inaktiv bruker
Finner den ikke!!
Nå er den fjernet , håper virkelig den har fått et nytt hjem
Jeg solgte noe for litt siden til en som hardnakket påsto at fisk tilpasset seg akvariestørrelsen, så han mente at en pleco ville slutte å vokse hvis den gikk i et lite akvarium. Han hadde masse pleco i små akvarier og påsto at de sluttet å vokse. Nyttet ikke å snakke ham til fornuft. Man kan bli lettere oppgitt!
De tilpasser seg nok størrelsen etter hvor stort karet er ,men innvollene fortsetter å vokse og dermed tidlig død ,synd du solgte den til vedkomende
Nei, jeg solgte ikke pleco til vedkommende, bare noen akvarieplanter
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap