Willow's nye hobby. (side 2)

Jeg har ingen gode råd, men det er vel kjærkommet med litt skryt..? For jeg syns du har et kjempefint oppsett!
Da abbonerer vi på denne tråden.. selv med lange innlegg så er de en fornøyelse å lese..
Godt forklart og godt formulert! Vi er også helt ferske som du var for ikke så alt for lenge siden.. Vi har for tiden et 45 liters, men er på jakt etter et som er større, nærmere 200l.. Blir spennende å se hvordan det utarter seg =)
Tusen takk Nina!
Alltid koselig å få litt skryt!

Og velkommen som abonnenter Ferskingene!
Koselig det.
Det er fare for at det blir flere lange innlegg, det virker som om jeg ikke helt klarer å stoppe når jeg først har begynt å skrive. Hehe..

Flere planter:
I går mottok jeg en pakke med planter fra akvariekjelleren. Var litt spendt siden jeg ikke har bestilt planter fra nettet før.
Men det ser ut til at det gikk bra. Selv om det ser ut til at noen av plantene ikke var heeelt fornøyd med turen.
Det kan se ut som om Echinodorus amazonicus og vallisneria gigantea plantene har fått litt frostskader eller noe sånt..
Håper de ikke dør helt da, at de kommer seg etterhvert.. Får se hva som skjer.
Jeg har i alle fall flytta litt rundt på plantene i 300 literen og fått plass til de nye.

Vannverdier:
Vannverdiene er fremdeles ikke helt på plass.
All salmiakken jeg tilsetter forsvinner for hver dag, men nitritten er fortsatt på max.
Så jeg får nok bare være tålmodig og fortsette med salmiakk og tester.
Utrolig nydelig akvarium du har det
Kjempeflott kar du har! Missunnelig på dere som får til oppsett bra

(Og med det abonnerer jeg på tråden din!)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap