Malleyngel ute av hula med plommesekk,hva nå?

Idag skulle jeg flytte mallene mine fra ett kar til ett nytt og da det var ganske lite vann igjen i karet så jeg plutselig 2 små yngel med plommesekk svømme rundt,jeg plukket de opp og la de en fødekasse med luftstein i.Er det noe håp for disse eller kommer de til og dø?Det er mest sannsynlighvis L104.Jeg fylte på med ca. lik vanntemp i karet og får vente med og flytte dem til resten av ynglene kommer ut av hula.Det så ut som de hadde brukt opp endel av plommesekken.
tror det vil gå bra, jeg har heve L201 L333 L144 og ancistrus babyer i fødekar når far har viftet de ut av hula

men ble så nysjerrig, hva har komunen med om hvor mange kar man har? :s
Amilie
men ble så nysjerrig, hva har komunen med om hvor mange kar man har? :s

lurte på det samme selv..
Vannmåler ? overforbruk av vann ?
Dette hørtes rart ut om du da ikke bor i en komunal leighet/bolig
Leiligheten er på ca.60 kv3.Om vintern var det så mye fuktighet her at jeg ikke fikk opp utgangsdøra Og selvfølgelig vannforbruket på ca.1000L i uka bare til vannskifter!
Fikk beholde stakkarslig 300L!!Får håpe ynglene klarer seg og får håpe det er fler i hula.Hannen som ligger der er så tykk at jeg klarer ikke og se om det er yngel i hula,det var derfor jeg tok sjangsen på og flytte de idag..
Men hva har kommunen med din dør og ditt vannforbruk?
Ja om du ikke har en kommunal leilighet med vannmåler da...
Kommunal leilighet er noe dritt,så jeg ser det bare på som en periode.Men så er det faktisk litt deilig med mindre kar,når jeg hadde som mest var det nesten en heldags jobb og holde styr på alt...Men en fin jobb ..Kommer til og smugle ett lite 160L kar inn på soverommet
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap