- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Er 1 ansistrus for lite..
Er 1 ansistrus for lite..
I ett 190l akvarium?
Eller klarer den jobben lett. Ja da mener jeg med alger og rester av mat.
Disse ansistrus kan jo bli ganske store syns jeg så da er det kanskje lurt å skaffe noen andre sugeknott'er (som jeg kaller min) hva med evt Panda-pansermalle?
Disse er jo veldig små og om jeg husker rett så går dem sammen med de fleste andre fisker. (iallefall) dem jeg har)
Eller klarer den jobben lett. Ja da mener jeg med alger og rester av mat.
Disse ansistrus kan jo bli ganske store syns jeg så da er det kanskje lurt å skaffe noen andre sugeknott'er (som jeg kaller min) hva med evt Panda-pansermalle?
Disse er jo veldig små og om jeg husker rett så går dem sammen med de fleste andre fisker. (iallefall) dem jeg har)
Postet 08.07.12 kl 23:32
Det kommer helt an på
hva som genereres av alger og overskuddsmat. Algevekst kan i stor utstrekning reguleres og om det er lite alger, klarer det seg med 1.
Postet 08.07.12 kl 23:38
Inaktiv bruker
Husk at en Ancistrus kan ikke leve kun på alger, den må ha mer proteinrik og nærings rik mat, som grønnsaker og Malle-tabletter. (bare sånn i tilfelle du ikke var klar over det.)
Postet 08.07.12 kl 23:41
Postet 08.07.12 kl 23:55
Postet 08.07.12 kl 23:58
Inaktiv bruker
Der dem lever så knasker dem på fallende frukt, blader, røtter, alger, døde fisker, insekter, tja, ALT som de finner verdt å smake på.
(Har en kompis som har vært på feire Sør-Amerika, da dykket dem etter fisker i elvene. Guiden fortalte dem litt om hver fisk de klarte å fange.)
(Har en kompis som har vært på feire Sør-Amerika, da dykket dem etter fisker i elvene. Guiden fortalte dem litt om hver fisk de klarte å fange.)
Postet 09.07.12 kl 00:08
Postet 09.07.12 kl 00:17
Postet 09.07.12 kl 00:19
Postet 09.07.12 kl 00:44