Hvilken utvendig pumpe/filter skal jeg kjøpe? (side 3)

Til ADA forhandleren
Jeg har et lite markedsføringstriks til deg. Det er benyttet av de fleste selgere som vil ha sine produkter inn på markedet; og det heter VAREPRØVER.

Jeg og sikker de fleste her på forumet, gjerne tar imot et ADA-produkt for å teste det opp mot egne filtere (el. andre produkter om du har), så kan du vise til evt. fornøyde kunder i en kommersiell reklame Og du oppnår en viktig referanse innenfor miljøet!

Du vil også få bra gjennomslagskraft i forumet her, hvor alle deler sine fornøyd/misfornøydheter. Garantier, f.eks. 100% fornøyd eller pengene tilbake, tilhører (i denne sammenhengen) reklame for postordre og grillpølser. Et godt filter er en relativt stor investering for de fleste, og akvarister ønsker råd fra andre akvarister.

Spørsmål, ala det som trådstarter spurte om dukker opp med jevne mellomrom, og medlemmer deler sine erfaringer villig vekk. I tillegg er det mange personlige tråder her, hvor det i høy grad blir publisert gode / dårlige produkter.

Den aller største faktoren for salg er forbrukere som skryter til andre om et produkt de er fornøyd med!

Lykke til meg en evt. utvelgelse av testpersoner!

Inaktiv bruker
Venter på et filter fra ADA en gang i fremtiden! Skal lage en liten anmeldelse når jeg får det! Hvorfor kjøpe kjøpe filter til flere tusen når akvariet (180liter og eheim 2026/8) kostet meg 1100? Fordi som regel på ting som skal vare en stund så er høy pris ofte forbundet med kvalitet og man får det man betaler for selv om design osv ikke er på topp (med unntak av bil :P ) Feks har en dykkerlykt som kostet meg 11 tusen :P og når man betaler så mye så for ting så stiller gjerne butikk/forhandler opp for at du får det du betaler for hvis det evt skulle dukke opp noe!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap