Kardinal tetra.

Inaktiv bruker
mine kardinal tetra driv å spruta egg utover i avariumet. he ca 33stk. he mata dei med røde mygglarva og nokke sanne små kule ej bestillte fra tyskland i ei lita kvit plast øskje.. mitt spørsmål er: er det noko vits for meg og prøve å isolere fisken og hente fram yngel? . no går tetran i stim og stort sett alle egga blir ete etter kvart. det er også dverg cicklider i samme akvarium og yngelen blir garrantert ete opp etter kvart.
og om eg skulle finne på og prøve å få fram et kull. kva skal eg gjera med dei? viss eg ikkje får solgt dei , skal eg bere hive dei i søpla? det er et 325liters akvarium med filter og sand og grus og litt røtter og javabregne og nokre andre planter

mvh
Jan-Petter
Om du vil drive oppdrett på de, er det å anbefale et eget akvarium til tetraen. Eggene vil mest sannsynlig bli spist av div fisk, noen allerede før de treffer bunnen av karet. om du finner yngel kan du putte de oppi en fødekasse ol. og mate de opp, selger du de billig nok, så kjøper folk de, eller så kan du gi de vekk dyrebutikkene vil ofte være interessert i yngel, om det er mange nok, men du får ikke mange kronene for de om du selger de til dyrebutikkene.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap