Eremittkreps

Noen som har erfaring med eremittkreps?
Hvordan skal på inrede akvariume?
Hv spiser de?
Kan man ha flere sammen?
Kan man ha andre dyr sammen med de?
Mange spm på en gang =P
Tja, var vel det =P
Men har lest de kan spise druer, banan, eple, pære, fiskemat... men er det noe mer de kan spise?
Har den i et akvarium med stein/sand, der har jeg syltetøylok med vann, stor stein som den kan klatre på, rot...
Jeg har lest de kan være flere sammen, men butikken jeg kjøpte den sa at det gikk ikke... derfor er jeg nysjerig om det er noen med erfaring som kan komme med noen tips
De kan vel også spise sirisser og gresshopper.
Men sjekk inne på http://www.reptilfreaks.no og ta ett lite søk der
Har sett der også, men savner å viter mer...
Har du prøvd å google på engelske? Det finnes nok mange sider ute som ikke er på norsk.
Ska
Tja, var vel det =P Men har lest de kan spise druer, banan, eple, pære, fiskemat... men er det noe mer de kan spise? Har den i et akvarium med stein/sand, der har jeg syltetøylok med vann, stor stein som den kan klatre på, rot... Jeg har lest de kan være flere sammen, men butikken jeg kjøpte den sa at det gikk ikke... derfor er jeg nysjerig om det er noen med erfaring som kan komme med noen tips ;)


De trives godt ilag med andre artsfrender. Akkurat dyrebutikker har jeg sluttet å hørt på, da det er mye tomprat og usanne utsagn.

Jeg hadde mine med røde mangrovekrabber og slamkryper, da dyrebutikken anbefalte den kombien, det gikk no veldig fint i noen år til jeg solgte de.

Men de trives best ilag med artsfrender, vil ikke anbefale verken mangrovekrabbe, eller slamkryper, da de tilsynelatende krever forskjellige verdier.
Her er link til en engelsk side :

Engelsk forum :
Takk fer svaran =)
Men nå så har den mistet en av bena sine, og virker veldig "redusert" vokser det ut nytt ben?
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap