Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 3)

Er det ikke dumt å frakte L-183'ene heeelt opp til Lillestrøm når de vil tilbake til østfold og hjem i karet her da?

Kommer en tur, prøve å raske med litt av hvert
Hmm, kan blir litt konkurranse om de L183 mallene ja... ;o)

Jeg skal ta med orange sverddragere, endlers guppy, ancistrus (5-6cm, flere ser jeg kjønn på) L144 (3 cm) cherrybarber, noen planter og kanskje noen green laser.

Vurderer også å ta med noen mikroormkulturer til fastprisbordet (hvis jeg rekker det).

Er på jakt etter bl.a. Blue moskow guppy, dronningrasbora, og gjerne et helt og pent 160-200 liters akvarium med armatur, helst Akvaline (og ender sikkert opp med mye annet i stedet, litt av sjarmen med auksjoner det :o))
Siden det er så poppis med L 183 så får jeg ta med noen jeg også,tar også med L 075,div. cory og apisto. Og jawamose
Haha!
Ausjon > familiemiddag på søndag, ingen tvil nå lenger :p
Jeg har ikke funnet noe å selge enda, så spørs vel om det blir med noe. Men skal fylle lommeboka med kontanter, det er helt klart!
Da nærmer vi oss 30 selgere, og etter hva jeg har fått med meg av objekter så langt ser det her veldig lovende ut! Antar at det vil bli noen flere selgere i løpet av helga samt noen på auksjonsdagen. Alle selgere skal ha fått svar fortløpende angående selgernummer, ta kontakt dersom du ikke har fått svar på din mail.

Jeg gleder meg!
Auksjon
kommer med en del forskjellig malawi,ungfisk,lekspar og leksgruppe.8-10 slag så blir sikkert for en vær smak.muligens noen l144 i str 7-8cm og ungfisk av ramirezi i str.4-5cm samt STORE ancistrus oppdrett.
Reker og planter herfra.

Neocaridinia heteropoda 'red'

Neocaridinia heteropoda 'allefarger', kjøpt som gule men de tar farge fra omgivelsene og er sjelden gule vil jeg si. Blå, grønne, orange, rødfarget. Udødelige!

Sagittaria platyphylla - flott forgrunnsplante til store kar eller midtgrunn i små. Sprer seg med utløpere. Ble jeg fort glad i!

Rotala rotundifolia og Rotala indica som som oftest selges som rotundifolia, tror det blir fellespose av dem.

Rhizomplanter montert på mangroverøtter, Javabregne, Anubias barteri 'nana' med mose, Microsorum pteropus 'narrow'

Javabregne umontert, helt algefri og fin.

Javamose med Lomariopsis lineata hvis jeg har hjerte til det, den har flyttet inn i mosen helt selv og ble egentlig ganske spennende...

Kanskje et par litt uvanlige småvokste Echinodorus, nanoplanter og noen røde hurtigvoksende av andre slag, må se hva som blir igjen etter luking.
Linda W
[URLBLOCK1] - flott forgrunnsplante til store kar eller midtgrunn i små. Sprer seg med utløpere. Ble jeg fort glad i!

Det er ikke http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1045 du har?
Send meg en PM, er interessert i et par avleggere av den der
Jeg tror vi tar med oss følgende:
Noen ungfisk av L340 og L183, halvstore L144 og Super Rot.

Leksgruppe Corydoras carlae og C. caudimaculatus, VF C. nattereri og C. zygatus.
Vi kan også ta med 5-6 F1 Corydoras eques hvis det er interesse for det, men da blir det en minstepris på 150,- pr stk og gruppen selges samlet.

Ungfisk Apistogramma sp. Roca Eterna.



Torbjørn Jørgensen
Det er ikke [URLBLOCK1] du har? Send meg en PM, er interessert i et par avleggere av den der :)


PM sendt. Helt sikkert platyphylla, brede fine blader og mye flatere vekst. Bildet i basen er av planten i karantene rett fra produsent, ser at jeg må sende inn ett av planten i all sin prakt også. "Mamma" er nå 25 cm i diameter og ca 15 cm høy, hun sender barna så langt ut at de ikke utkonkurrerer henne, og med underjordiske utløpere. Snedig...

Denne er også en "næringsalarm" på samme måte som Hydrocotyle leucocephala, den blekner hvis den blir sulten. Tar med mørkegrønne
Corydoras eques er jeg inntrisert i Trenger fler til gruppa jeg har.
Hvordan er den å få til? Tenker ikke på lyskrav, men har en 270-liter hvor alt som ikke er echinodorus, javabregne og anubias vitrer hen og dør. Mest sannsynlig et eller annet med vannverdiene, uten at noen av de jeg måler skulle tilsi det.
Den har tatt fullstendig over i 160 litern min i alle fall. Ingen CO2, bruker JBL gjødselkuler, og tror ikke de er veldig glad i sterk strøm. Den er litt skjør og lett å mose, så kommer til å ha vann i posene så de ikke faller helt sammen. Da ser man også planten mye bedre. Genial plante om man vil la yngel vokse opp med foreldre.
Dette skal jeg ha med
Gambusia hobroki
Rivulus af rubericosa
Rivulus cylindrikus
Rivulus tenusi
Fundulopantax Garderneri
Chromapyosemion riggenbachi
Heteranderia formosa
Leoparddanio
Makropode
3 lokasjoner med guppy
guppy
Characodon lateralis

Kansje noen arter til.

Planter sneiler og kansje reker
Uff.. Dette høres dyrt ut.. :P
Viktig å ha alle aspekter på auksjon. Fra det sjeldne (som naturlig nok koster litt mer) til slike ting vi alle har hatt og kjenner til (som oftest rimeligere)
Kabe111
Uff.. Dette høres dyrt ut.. :P

Satt akkurat å tenkte på det.. detta kan bli en stygg strek i studentbudsjettet.
Best å kjøpe inn pasta for et par uker framover, så jeg vet hva jeg har å rutte med :p
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap