Min lille kampfisk-hybel

Inaktiv bruker
jeg har kampfisk. den bor i et lite akvarium på kjøkkenbenken. kampfisken har også noen pinnedyrvenner som deler hybel med meg.
Pinnedyr skal vel ikke leve under vann?
Pinnedyr spiser: blader fra salat, eføy, bjørnebær, bringebær, løvetann og rose. De skal også ha kvister som de kan klatre på og de trenger stor plass under hamskifte.
Inaktiv bruker
Cathy
Pinnedyr skal vel ikke leve under vann? Pinnedyr spiser: blader fra salat, eføy, bjørnebær, bringebær, løvetann og rose. De skal også ha kvister som de kan klatre på og de trenger stor plass under hamskifte.


Jeg vet at de ikke skal leve under vann. De bur i et terrarium. Jeg hadde bare plassert to pinnedyr utpå akvariet for å få et bilde av pinnedyrene sammen med fisken.
Haha, ser jo det nå da (på den nederste som har rompa litt utafor det sorte.)

Tenkte mitt da det så ut som de var oppi akvariumet. :P
Du må ta planta ut av potta, og fjerne vatten. Ser ut som en anubias, så da må du feste den til ei rot e.l. Karet er egentlig litt lite, men det blir mye bedre for fisken din om du lager et spennende miljø med mye mere planter...
Inaktiv bruker
Ok
Pen fisk Min første kampfisk var veldig lik

Enig med kommentaren over, gi kampfisken din en hule og en god del planter, så trives han enda bedre og har mer å undersøke i karet sitt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap