Kirsebær reker blandet med sakura reker?

Noen som har noen formening om kryssning av kirsebær og sakura reker? Er dette en grei mix?
Grei og grei ,Sakura er jo etter hva jeg vet ,en fremalvet art fra kirsebærrekene .
Som om du blander disse så vil jo den flotte rødfargen på Sakura-rekene bli blassere også.Ville holdt de adskilt hvis jeg var deg
Sølvi Gullaksen
Grei og grei ,Sakura er jo etter hva jeg vet ,en fremalvet art fra kirsebærrekene . Som om du blander disse så vil jo den flotte rødfargen på Sakura-rekene bli blassere også.Ville holdt de adskilt hvis jeg var deg ;)

Jeg har satt dem sammen pga plassproblemer, og kan bekrefte at det eneste positive er at du kan få noen fine kirsebærreker
Rags
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Grei og grei ,Sakura er jo etter hva jeg vet ,en fremalvet art fra kirsebærrekene . Som om du blander disse så vil jo den flotte rødfargen på Sakura-rekene bli blassere også.Ville holdt de adskilt hvis jeg var deg ;)

Jeg har satt dem sammen pga plassproblemer, og kan bekrefte at det eneste positive er at du kan få noen fine kirsebærreker

Eller kjipe sakurareker... Sakura er jo en ekstra rød variant av kirsebær, så du risikerer å degradere sakuraene til vanlig kirsebær.
Joakim
[QUOTE=Rags][QUOTE=Sølvi Gullaksen]Grei og grei ,Sakura er jo etter hva jeg vet ,en fremalvet art fra kirsebærrekene . Som om du blander disse så vil jo den flotte rødfargen på Sakura-rekene bli blassere også.Ville holdt de adskilt hvis jeg var deg ;)

Eller kjipe sakurareker... Sakura er jo en ekstra rød variant av kirsebær, så du risikerer å degradere sakuraene til vanlig kirsebær.

Har fått tilbud om å kjøpe reker av denne blandingen, defor lurte jeg. Disse skal vist være ekstra røde kirsebær reker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap