Litt om meg og mine.

Hei og Hå!

Jeg og samboeren min er vel kanske det man kan kalle amatører og nybegynnere når det kommer til akvarier og fiskehobbyen. Men med god hjelp av å lese artikler og forumtråder her på akvaforum og min samboer sin mor (som har vel litt skyld i at vi ble blitt av akvarie "basillen", hehe) lærer vi noe nytt hverdag og blir bare mer intressert og hekta!

Litt om oss:
Vi er et par i begynnelsen av 20-årene som bor i Ålesund i lag med våre to små katter som har også fått en ny hobby, nemelig: akvarie-titting. Vi har tidligere hatt ett 60 liters akvarie, og ble med det litt hekta på akvarie-hobbyen. Og nå har vi byttet ut det lille med det litt større, nemelig et 260 liters akvarie, som vi må tørre å si at vi begynner å bli veldig fornøyd med, både med tanke på interiør, pynt og at fiskene våre tilsynelatende ser ut til å trives veldig godt oppi. Min samboer har en ting for maller og guramier, synes jeg ciklider er tingen. Men med en god blanding av fisk, ser det ut til at begge ble fornøyd. Ingen ting er jo bedre enn som så

Martine.
Legger et lite spor etter meg, og gleder meg til fortsettelsen på tråden
Syns akvariet deres er riktig så fint!
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Bjørkvist
Reklame for plussmedlemskap