Storauksjon (sarpsborg akvarieklubb)

Storauksjon i Sarpsborg den 11. november 2012

[URL=/kalender_item.cfm?id=2382]>> Les mer[/URL]
Auksjon sarpsborg akvarieklubb 11.11.12
Hei
Tar med Malawi, Delfinciklider og Rød Zebra. Endlers guppy.

Legg gjerne inn fisk , planter og div. utstyr, som dere har tenkt og ta med på våres auksjon 11.11.12

Spennende. Her tror jeg vi skal forsøke å komme oss. Og kanskje vi kan klare å få med oss noe fisk også, om ikke de er solgt før den tid så klart. Tenker primært på paletter som er unge.
Storauksjon
Det er bare å komme Tvillingmamma80! Hyggelige folk og god stemning., Skal ikke se bort i fra, at du finner det du er på jakt etter. Du er hjertelig velkommen
Oppfordrer alle aktuelle selgere/kjøpere om å komme med innlegg til auksjonen vår! Til å begynne med, tar jeg ihvertfall med Cardinal-tetra og Lykte-Tetra.
Plussmedlem
Sånn til å begynne med tar jeg med meg 2 blondiner, om de blir auksjonert bort er vel noe annet... :-p
Og som vanlig snakker vi et av høstens høydepunkt, som vi har ventet noen måneder på....
Ja denne blondinen kommer i alle fall...

Tar med med en gruppe eller to med Corydoras Venzuelanus og noen glass med reker i ferskvannstang.

Alltid hyggelig å være på Særpeauksjon og møte kjente og nye ansikter.
Hm, er de v.f. eller er det den vanlige oppdrettsvarianten??
Mente selvfølgelig "blondinene".
Slike merkelige individer er jo bare nødt til å være VF....

Hvis det er noe interesse kan jeg ta med rineloricaria lanceolata eget oppdrett.
Har også noen småtasser Aureum som er flytteklare.
Det er selvfølgelig VF-blondiner det er snakk om her

Og denne blondinen kommer også, og skal ha med litt div. av corydoras, litt usikkert enda hvilke arter som blir med, også blir det noen L-144 maller.
Gleder meg
Hmm.. er det lov å komme selv om man ikke er medlem?
Om det er lov, er det noen som skal forbi Ringvoll i Hobøl?
Skulle gjerne hatt en gruppe venezuelanus *sikle*
Blondiner
VF Blondiner er dem som "leker" best i lekskaret, Geir.
Her kan du komme uansett om du ikke er medlem.KajaB
Arild Schonhowd
Her kan du komme uansett om du ikke er medlem.KajaB:-)

Så fint!

Håper noen skal forbi her, om ikke så får jeg til nød dra med meg en stakkars ikke akvarist som sjåfør.
Arild Schonhowd
VF Blondiner er dem som "leker" best i lekskaret, Geir.
Ja, du har jo "yngel" så du taler vel av erfaring, Arild? Nei, spøk til siden. Gleder meg også. Kan vel regne med "storinnrykk" fra nabolandet, ettersom det ikke var så mange i Oslo.
Sjåfør
Hei KajaB
Får håpe du får tatt med deg "ikke akvarist" sjåføren. Du får gi han vafler og tygge på.
Storinnrykk
Gleder meg Geir. Det hadde vært fint med fult hus og storinnrykk fra broderfolket.
KajaB
[QUOTE=Arild Schonhowd]Her kan du komme uansett om du ikke er medlem.KajaB:-)

Så fint!

Håper noen skal forbi her, om ikke så får jeg til nød dra med meg en stakkars ikke akvarist som sjåfør.

Jeg kjører forbi Ringvoll på vei til storauksjonen i Moss uka etter...
Tar med ett lekspar nigeria kille l82.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S Falk
Reklame for plussmedlemskap