Jeg foreslår at du anskaffer deg noen små smykketetra - de er jo fine. Ellers er det jo fint med en stim små tetra. Kanskje dronningrasbora?
Jeg vet ikke om jeg ville hatt noen sør-amerikanske ciklider i et 110 liters akvarie, basert på mine erfaringer. Fristelsen til å supplere med stimfisk og maller osv, gjør at det kan bli litt trangt for ciklidene om man ikke er streng med adgangsbegrensningen for nye fisker. Så om du vil ha dvergciklider i 110 literen, så ville jeg kikket litt på oppsettet til enkelte andre her på nettet, og lese om erfaringene som disse har. For all del, det er mange som har dvergciklider i 110 liters akvarium, men jeg tror mange som holder disse er flinke med å tilby god beplantning og god vannkvalitet. Så du bør vel neppe "kjøre inn" dette akvariet med disse fiskene. Du har god tid til å pønske ut hvilke fisker du vil ha...
Jeg har selv prøvd å se om et par Nannacara anomala trivdes i et akvarie på 128 liter. Det gikk ikke så bra. Når hunnen ble lekklar, eller noe liknende, så ble hun så aggressiv at hun prøvde å jage hannen ut av akvariet. Selv om de hadde det helt for seg selv og jeg hadde beplantet det rikelig.
Men det var også perioder da de hadde det trivelig. I og med at du har et annet akvarie, så har du kanskje muigheter til time-out for den ene fisken..