Min lille verden :-) (side 2)

Nå har ciklidene fått litt større akvarium i påvente av et større akvarie som jeg skal få av samboeren min de har fått selskap av en hongi og to Demasoniciklide skal kjøpe flere Demasoniciklider til mandag og flere lava steiner. Den ene Demasonicikliden lagde seg en hule under den ene lava steinen men der har den blitt jaget bort fra av hongien som ville ha den. Men ellers så trives delfiner veldig godt med å få sand bunn og de har fått selskap av hongien.
Delfinciklidene bryr seg ikke om Demasoniciklidene eller hongien, hongien svømmer sammen med delfinene.
Noen bilder av de nye fiskene mine
Da har jeg fått 4 nye Demasoniciklider og 2 nye delfin jenter i akvariet. Nå har jeg 3 gutter og 3 jenter Demasoniciklider de er fine fisker ja er litt morsomt å se på dem Demasoniciklider noen ganger de prøver å Jagger delfiner og hongien noen ganger men det lykkes ikke gitt, de bryr seg ikke om Demasoniciklidene gitt he he, hmm vurderer å kjøpe en hongi til gitt he he elsker malawi ciklider gitt he he.

Har bestilt meg fisk til 79 liter akvariumer mitt nå der skal jeg ha rosa pansermaller og den lille fisken stjernedanio skal bli fint så

Å ha akvarium med fisk gjør at man blir rolig når man ser på de når man har mange tanker om gangen ja
Supert til mandag så skal jeg hente 10 corydoras axelrodi og 30 stjernedanio det skal bli moro skal begynne å sette inn planter og røtter i kveld
Vet ikke om jeg fikk med videon si i fra vis den ikke er der
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap