Rekesvampen til zolux nanocube

Til dere som har kjøpt Zolux Nanocube fra Akvariereker.no, og har bedt om gratis rekesvamp, vet dere om det var denne [URL=http://www.akvariereker.no/products/rekesvamp-liten-][/URL]? Og er den stillegående? Andre erfaringer? Skal også sende mail til akvariereker.no og spørre.
Jeg fikk akvarie fra de tidligere i uka, og rekesvampen jeg fikk var ikke rund, men buet så de passer inn i et hjørne. Og jeg hører ingenting fra pumpa, den var veldig stillegående. Veldig pent sett syntes jeg.
Takk for raskt svar
Kan det være denne, da ?
Den likner veldig. =)
Og ang akvariereker, så syntes jeg de leverte varene utrolig raskt, og det var godt pakket og i orden. Men de er trege til å svare på mail. Jeg har sendt de 3 stk jeg ikke har fått svar på...
Igjen, takk for svar. Så du mener at du byttet ut hele filteret, og ikke bare svampen?
Igjen, takk for svar. Så du mener at du byttet ut hele filteret, og ikke bare svampen?
Nei, byttet bare ut svampen.
Så det grønne røret fulgte ikke med? Du fikk bare svampen?
Ja, det fulgte bare med en annen svamp.
Deg grønne røret på bildet er illustrasjon på et luftfilter som er dyret av en ekstern luftpumpe.

Det de sender med er nok bare en svamp med finere porer for å gjøre det opprinnelige filteret rekevennlig.
Det var vel strengt tatt alle svarene jeg ville ha 1000 takk for svar, Lars J og tangsnella!
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap