Oak’s storauksjon lørdag 13. oktober 2012 (side 5)

En annen ting som bør fikses på, er teknisk utstyr skal rengjøres!!
Er så dritt lei av å kjøpe noe, og folk gidder ikke en gang gjøre ting rent før de selger det.

Jeg synes det bør være forbud om å selger filter,akvarier og annet utstyr før det er grundig rengjort!
Det finnes en så enkel løsning på lange auksjoner, og det er som Rasmus foreslår, FASTPRISBORD. Både Drammen og Moss praktiserer dette, og auksjonariusene har mye bedre tid til hvert objekt. For mye påbud/forbud, tror jeg skremmer vekk akvaristene.
Vi takker for både ris og ros. Vi tar med oss alle forslagene inn i evalueringen selv om vi har vært innom flere av de tidligere.
Geir Stokke
...For mye påbud/forbud, tror jeg skremmer vekk akvaristene...

Jeg blir irritert. Synes reglene på OAK's nettsider er ganske greie for det meste, men jeg synes språkbruken får det til å virke veldig NAZI, og det var vel ikke meningen... tror nok at det kunne vært greit med en omskriving av reglene til noe mer forklarende og mindre "ordregivende".
Det er nok dessverre veldig riktig det Geir skriver; det er det et par regler som definitivt ikke holder vann etter min mening.
Strenge regler og for hardt sprog er ille nok, men at det starter før fugla fiser er det aller værste spør du meg!! Da er det greit med noen regler.
Hev minsteprisen, sett opp fastprisbord, skyt de som tror at vi er et gratis butikklokale for deres egne"en gross-partier" (importert og solgt uten moms og uten utgifter), nekt klubbmedlemskap for dem som tror at enkeltfisker er noe å ha i akvariene til ekte akvarister... hva som helst for å komme tidligere hjem, men vær så snille og sett starttid klokken 1200 igjen. Noen av oss har med åpne øyne valgt et liv uten barn, og vi tåler j...g dårlig å stå opp sååå tidlig i helgene!
Det siste er i hvertfall " "søta bror" fra Goteborg enig i. Tror det manglet noen denne gangen. OAK er såpass interressant for utenbys akvarister at kl. 12.00 nok er mer passende for de fleste, forutsatt "FASTPRISBORD" og derfor tidligere hjemme.
Geir Stokke
Det siste er i hvertfall " "søta bror" fra Goteborg enig i.


Og oss som har 4 timers kjøring til Oslo
PC Hasselgreen
skyt de som tror at vi er et gratis butikklokale for deres egne"en gross-partier" (importert og solgt uten moms og uten utgifter)


Og la familien betale for kula.

Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap