Pris på uaru

Er på letern etter Uaru , så jeg har fulgt med fiskelisten : http://fisklista.akvarielagret.se/?query=uaru&fish_list[supplier_id]=&commit=S%C3%B6k
ei god stund.
Den lokale zooen henter kun fisk fra Imazo , og har notert meg at de aldri får tak i denne fisken.
Men ser nå at Glaser har den inne. Men for en pris da .... Er dette normalprisen på Uaru?
Dette var ingen billig fisk nei iallefall ikke siden du må ha fler enn 1 da disse er stim fisk.

De fleste dyrebutikker kan bestille inn så du kan jo ringe rundt og høre hva de evt tar for en stim av disse. Bør vel nesten få noen rabatter da man kjøper i en prisklasse som dette :P
Så du bør vel helst ha minst 5-6 stk.
Tenkte på 5 stk. Og har spurt Tropehagen som vi har her i Kristiansund og Buddy i Molde, men ingen av de har jeg hatt noe hell med mtp å skaffe de.
De henter hendholdsvis fisk fra Imazo og Akvarieteknik. Er bare de 2 kjedene jeg vet om i området.
Den prisen var unormal høy, en av butikkene her hadde 7-10cm store fisk inne til 499kr stk for en mnd siden.
Vet det var en på nettakvariet som hadde flere oppdrett av ett par for ett par år siden også, endel av disse er vel i landet fortsatt.

Snakker da om Uaru Fernandezyepezi, så det er sagt.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap