Storauksjon (moss akvarieklubb)

Det har blitt en tradisjon - slutten av november holder Moss Akvarieklubb storauksjon og det gjør vi i år igjen.

Følg med på www.mossakvarieklubb.org for oppdateringer.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2381]>> Les mer[/URL]
Storauksjon 18 april
Vi har lagt ut mer info og retningslinjer på våre hjemmesider HER
Plussmedlem
18 APRIL Marie???? :-p

Forøvrig... Vi gleder oss.........
Plussmedlem
Satser på å ta meg en tur med mindre noe kommer i veien, setter av datoen, så nå er det bare å spare som Thorbjørn sier! Satser på mye fint

Gidder ikke å planlegge så langt enda, men det kan hende det kommer noen C. Green Laser-ungfisk fra meg (eget oppdrett).
Plussmedlem
Torbjørn Jørgensen
Bare å begynne og spare da.. :(

Har vel nok pastaoppskrifter etter forrige auksjon du vel?

Tar nok med følgende herfra :

Green Laser ungfisk/leksklare
Green Laser leksgruppe
L066 yngel/ungfisk
Sikkert noe endlers
L144 yngel
Ancistrus sp Albino yngel
L010a yngel/ungfisk
L411 (hvis den lar seg fange denne gang)
Ancistrus sp Super Red

Diverse til fastprisbordet kommer også, en selvfølge er da huler....
milo
18 APRIL Marie???? :-p Forøvrig... Vi gleder oss.........

Skulle gjerne hoppet over vinteren like elegangt som Marie gjør her, men vi må altså innom storauksjonen 18. november og en rask julefering først...
Super red
Kjiipern at det er på andre siden av fjorden.Skulle så gjerne hatt noen huer av Super Red
Datoen er satt av, kommer så lenge jeg får ordna skyss fra Lillestrøm
Plussmedlem
Elo
Kjiipern at det er på andre siden av fjorden.Skulle så gjerne hatt noen huer av Super Red;-) ;-)

I fjor høst hadde vi folk her fra både Stavanger og Haugesund, så Oslofjorden burde jo ikke være noe stort hinder....
Tog går vel og? Isoporeske + heatpack burde være kurrant (uten at jeg har noen direkte erfaring med det).
Mange muligheter

Milo: problemet er at jeg er på de pasta oppskriftene enda.. og ris, mye ris :p
Har du ikke kommet deg etter storauksjonen vår enda altså, Torbjørn? Pasta og ketchup har vel blitt kjedelig innen nå? Hehe. Men hvis du holder dietten burde det jo kunne klirre bra i Moss neste måned.
:-)
milo
[QUOTE=Elo]Kjiipern at det er på andre siden av fjorden.Skulle så gjerne hatt noen huer av Super Red;-) ;-)

I fjor høst hadde vi folk her fra både Stavanger og Haugesund, så Oslofjorden burde jo ikke være noe stort hinder....
Sant det.men har allerede vært på to Auksjoner,men får se
Storauksjon 18 november :))
Hehehee som vanlig går det rundt i topplokket. jeg og datoer... Hahaaa jeg vil tydeligvis ha storauksjon 18 april

Dersom noen kommer med toget, så henter vi gjerne, bare sende en PM.
Jeg tar med 5 stk Adolfoi eget oppdrett
Tar med reker med flott grønn ferskvannstang
Ooops, jeg la inn innlegg i feil tråd :b
Det blir kaker herfra denne gangen....
Plussmedlem
Kom igjen folkens, nå nærmer det seg auksjon!
Våre kjære blondiner planlegger utvalget i kiosken, og muligens planlegges det litt antrekk også... :-p

Vi andre planlegger vel hva vi skal ha med TIL auksjon, og kanskje også hva vi håper å få med oss hjem...
Enkelte planlegger også kostholdet for det neste halve året, uten at jeg skal nevne navn...

Her fra dyrehagen på Alvim kommer det diverse ting og tang :

Corydoras Adolfoi
Corydoras Venezuelanus
Mulig Corydoras Sterbai
Mulig Corydoras Sychri
Reker av ymse slag er en selvfølge fra Kaja...

Green Laser ungfisk/leksklare
Green Laser leksgruppe
L066 yngel/ungfisk
Sikkert noe endlers
L144 yngel
Ancistrus sp Albino yngel
L010a yngel/ungfisk
L411 (hvis den lar seg fange denne gang)
Ancistrus sp Super Red

Diverse til fastprisbordet kommer også, en selvfølge er da huler. I fjor forsvant hulene på et blunk, så i år tar jeg med mere. Flere størrelser og til diverse arter. Grenmallehuler kommer også....
For de spesielt interreserte tar meg med noen spesiallagete huler, av det litt større slaget...
Mulig jeg tar med noen doble luftdrevne filter (nye)

Helt sikkert ting som er glemt eller som dukker opp når det nærmer seg mer. Så kom igjen folkens, hva planlegger DERE?
Er ikke umulig at det blir noen planter herfra. Og mineralstein til fastprisbordet hvis tiden strekker til...
Spennende Blir min første auksjon til søndagen Noen som har med L018 de skal auksjonere bort?
Tilfeldig bekjentskap
© Liv Hjelle
Reklame for plussmedlemskap