Trygt å ha akvarie i samme rom som tredemølle???

Jeg skal gå til anskaffelse av ett 180l Juwel akvarie med bord som jeg har planer om å ha i kjelleren. Rommet er på ca 25 m2. Akvariet kommer til å stå i en ende av rommet. Men spørsmålet mitt er egentlig om det er trygt å ha det der når en i tillegg har en tredemølle i samme rom og den står minst 5 m unna akvariet. Eller kommer vibrasjonene når det er i bruk til å påvirke akvariet??? Har ikke ønsker om å få 180l vann utover gulvet når jeg bruker tredemøllen.

Gulvet er støpt med plater oppå og det er gulvbelegg (altså ikke laminat).
Skulle ikke være noe problem det du, akvarier er ikke så skjøre
Om du ikke er så tung at betongen gir etter ser jeg ikke på dette som noe problem. LOL
LOFFA
Om du ikke er så tung at betongen gir etter ser jeg ikke på dette som noe problem. LOL


He he. Da trenger jeg ihvertfall å bruke tredemøllen VELDIG mye. Men neida, heldigvis er det kun for å holde seg litt i form i vinterperioden

Da satser jeg på at dette går greit. Er egentlig det eneste stedet jeg kan ha akvariet, så det er veldig bra at det går greit. Får i både pose og sekk. Løping mens en ser på fisker
gundersen
[QUOTE=LOFFA]Om du ikke er så tung at betongen gir etter ser jeg ikke på dette som noe problem. LOL


He he. Da trenger jeg ihvertfall å bruke tredemøllen VELDIG mye. Men neida, heldigvis er det kun for å holde seg litt i form i vinterperioden

Da satser jeg på at dette går greit. Er egentlig det eneste stedet jeg kan ha akvariet, så det er veldig bra at det går greit. Får i både pose og sekk. Løping mens en ser på fisker


Ser du bor i Drammen, så anbefaler deg som meg å bli medlem i Drammen akvarie klubb.
Meget hyggelig sosialt miljø, med foredrag, fiske og plante auksjoner til en billig penge mm. Vi har møte andre torsdagen i mnd

Ønsker du mer info er det bare å hyle ut 8- )
Hadde faktisk planer om å komme på auksjonen som var på søndag, men ble dessverre opptatt. Men har hatt dette i tankene litt. Er faktisk ganske så fersk i akvarieverden enda, ettersom jeg startet opp for litt over 1 år siden.

Men ser ikke bort fra at jeg dukker opp hos Drammen akvarieklubb.
Det er kjempeskummelt!

Begrunnelsen er: Innen halvåret er gått, er tredemølla solgt til fordel for flere og større akvarier

I stedet for løping på tredemølle, blir det løping i dyrebutikker. HIHI!
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap