Trygt å handle reker på nett?

Har satt opp et akvarium som jeg tenkte skulle bli et reint rekekar. De lokale dyrebutikkene har ikke den reketypen jeg vil ha, og derfor lurer jeg på om det er trygt å handle dette fra internett?

Takker for svar
Plussmedlem
Ja, stort sett
Har selv kjøpt flere ganger via annonser både her og andre steder og det har uten unntak vært vellykket med tanke på at de kom fram i live og i god form.
Det har skjedd at jeg ikke har fått det jeg tror har bestilt, men men slik får man vel regne med?!
Ja det er trykt, se under rubrikk og se etter dem som selger mye og se på alle gode tilbake meldingene, har selv kjøpt av dem og det går bra
Jeg gjorde min første rekebestilling fra Sverige. Valgte ei som var veldig mye positivt med. Ikke noe negativt å lese. Og litt spent på forsendelse etc. Jeg valgte å hente de på posten i Sverige da det ville ta meg 2-3 dager mer for å få de til Norge med posten enn om jeg hentet. Og det er ikke langt fra oss så det er null problem. Jeg kommer til å gjøre det igjen. VELDIG fornøyd med min handel av reker. Har ikke bestilt her inne for å mota i posten, men handlet av Kaja her inne og hentet. Kjempe fornøyd. kunne vel ikke fått det bedre og jeg har hørt hennes forsendelser er sikkrere enn rekomandert sending Så jeg hadde tatt sjansen om det var folk med godt rykte, evt rett fra akvariereker.no.
Kjøpt av Tommy Tran flere ganger. Funker fjell. Bruker og få med extra reker også
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap