Trenger hjelp med akvariet

Inaktiv bruker
Hei!
Jeg har 14 fisk i et akvarium på 100L
- 2 platy (2 hanner)
- 6 guppy-er (4 jenter & 2 hanner)
- 1 kampfisk (gutt)
- 3 molly (3 hanner)
- 2 dverg gurami (1 jente og 1 gutt)

Også har jeg lyst til å kjøpe noen flere fisk. Jeg kan vel gjøre det, i et akvarium på 100L?
Og jeg lurer på om dere har noen forslag på noen fine og litt spesielle fisker som jeg kan kjøpe meg, de kan jo ikke være så spesielle at de ikke finnes i dyrebutikkene, eller kan bestilles til dyrebutikker.
Og jeg har også lyst til å legge til noen flere detaljer i akvariet, for jeg syntes det er nokså standard og kjedelig. Kanskje en foss? Eller noe annet kreativt? Jeg legger med et bilde, så kanskje det kan være enklere å komme med idèer!

Mvh.
Sondre
Tror det hadde vært bedre om du hadde holdt deg til færre tråder da disse dreier seg stort sett om det samme.

Trenger hjelp med akvariet
Mange spørsmål
Har lyst på flere fisker
Hjelp meg?


Steiner i akvariet?
Store steiner i akvariumet


Ikke vondt men,t men det er lettere å få ett sammendrag på evt svar og hva du har fått svar på om trådene er færre så lenge de dreier seg om det samme.
Inaktiv bruker
Rolf H
Tror det hadde vært bedre om du hadde holdt deg til færre tråder da disse dreier seg stort sett om det samme. Trenger hjelp med akvariet Mange spørsmål Har lyst på flere fisker Hjelp meg? :) Steiner i akvariet? Store steiner i akvariumet Ikke vondt men,t men det er lettere å få ett sammendrag på evt svar og hva du har fått svar på om trådene er færre så lenge de dreier seg om det samme.


Går det an å slette tråder?
Ingen skade skjedd.

La de bare stå.

Bare greit å huske til neste tema *S*
Inaktiv bruker
Rolf H
Ingen skade skjedd. La de bare stå. Bare greit å huske til neste tema *S*


Ja det skal jeg, det er bare det at jeg lurer på så mye også får jeg ikke svar.. Så da reposter jeg en ny tråd.. :/ Men jeg skal ikke gjøre dette igjen!
He he

Ringer man supporten får man svar med en gang.


Poster man i forum, så må man vente til noen som kan svare leser den, og har lyst til å bruke tid som man ellers kunne brukt på seg selv.

Inaktiv bruker
Velkommen til forumet. håper du blir og trives her. Fortsett gjerne å skrive å spør når du lurer på noe, her finnes hyggelige, hjelpsome, erfarne folk som altid kan svare på div. Men det gjelder å finne rett øyblikk de har tid og gidder svare.

Siden jeg ser det skrives over at du har mange tråder, så lag gjerne en tråd der du samler alt du har spurt om tidligere eller legg ved link til de andre, så forstetter du å bruke en av de til nye spørsmål.

Jeg er sikkert i samme fellen som deg, jeg er å nesen nybegynner og har sikkert laget for mange tråder selv også. men jeg tror jeg har kun 2 eller 3 tråder her.

Du kan jo evt lag din egen personlige akvarie tråd via din profil å del bilder osv... Du kan også spøre andre om hjelp i den tråden hvis du vil. Da har du kontroll hva du har svart og hva andre har svart. Men jeg har tidligere lest at man får lettere svar på spørsmål i en helt vanlig tråd og ikke i personlig tråd.

Håper du får til å samle alt i en tråd.

Var faktisk fint akvarium du ha fått til nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap