- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Pleco?
Pleco?
Hei på dere!
Var hos en forhandler i dag og kjøpte tre ancistrus og to sae, men når jeg kom hjem og de skulle flytte inn var det noe som ikke stemte... To sae var blitt en sae og en ff, det er greit, men de tre andre trenger jeg hjelp til. De ligner ikke på noen av de ancistrusene jeg har hatt, men det er jo så mange utgaver...
Karene hos forhandler var ikke merket, men mistenker pleco etter å ha kikket i basen.
Legger ved to bilder, tar gjerne mot forslag
Trond
Var hos en forhandler i dag og kjøpte tre ancistrus og to sae, men når jeg kom hjem og de skulle flytte inn var det noe som ikke stemte... To sae var blitt en sae og en ff, det er greit, men de tre andre trenger jeg hjelp til. De ligner ikke på noen av de ancistrusene jeg har hatt, men det er jo så mange utgaver...
Karene hos forhandler var ikke merket, men mistenker pleco etter å ha kikket i basen.
Legger ved to bilder, tar gjerne mot forslag
Trond
Postet 24.10.12 kl 18:43
Postet 24.10.12 kl 18:48
Postet 24.10.12 kl 18:49
*ler litt for meg selv* Jaja, typisk meg å få til dette :P
De bor i et 660 liter, men det blir kanskje i minste laget etterhvert.
Hadde vært morsomt å vite hva i svar** som bor i karet
Synes den ene (mørke) ligner pleco, men de to andre (leopardmønstrede) er jeg ikke like sikker på. Men som sagt, her er jeg på en tynn ishinne...
Trond
De bor i et 660 liter, men det blir kanskje i minste laget etterhvert.
Hadde vært morsomt å vite hva i svar** som bor i karet
Synes den ene (mørke) ligner pleco, men de to andre (leopardmønstrede) er jeg ikke like sikker på. Men som sagt, her er jeg på en tynn ishinne...
Trond
Postet 24.10.12 kl 18:58
Postet 24.10.12 kl 19:10
Postet 24.10.12 kl 19:19
Postet 24.10.12 kl 20:48
CathyBåde SAE og FF er stimfisker så jeg ville ha byttet en av dem inn og skaffet noen til av samme art. SAE'r er superflinke algespisere :)
Butikken skal legges ned og tar ikke inn nytt, og de to var de siste, Men skal prøve å finne noen eksemplarer til av begge så de får stimene sine
Ellers takk for tipset!
Trond
Postet 24.10.12 kl 21:57
Postet 24.10.12 kl 21:58
Postet 24.10.12 kl 22:10