Hadet bra

Inaktiv bruker
hei

tidlegare idag kjøpte eg meg nye fiskar dette var småfiskar,,dei i butikken anbefalet meg å kjøpe noko som han kallet for algeeter eg kjøpte 2 fiskar som var små og einall geeter. då eg kom heim hadde eg dei opp i kaffikrusa igjen men efter en time var dei borte eg leita pågolvet rundt krusa men fant dei ikje at men algeteteren var i koppen og åt trur eg. det gjkk ikje lenge før eg fekk ein mistanke om at han kanmsje hadde spist dei det kunne eg knapt tru. men eg trur det.. eg skulle gjerne klart meg med berre algetetern men no daua han og.. takk for meg her inne gir meg efter 2 år som ``trollet``. kven tek over for meg ?

takk og hade
Om du er ett troll eller ikke har jeg ingen anelse om, men etter 2 år på ett akvarium forum og du fortsatt ikke har fått med deg at du ikke kan ha fisker i en kaffekopp så bør du jaggu finne deg en annen hobby.
Kanskje du bør holde deg til noe som ikke er levende for etter hva du skriver så er det virkelig dyreplageri du driver med.
Hadet bra "Geir-Atle Morkenes" a.k.a Nils Rugstad. Kanskje dette ikke var helt hobbyen for deg da. Forøvrig tror jeg ikke å ha fisk i kaffekrus er en passende hobby for noen, spesielt med tanke på fiskens velvære, noe du jo har tatt kurs i, så dette burde du jo egentlig vite.

(men vi er vel alle rimelig enige om at denne to år gamle kaffekoppen muligens aldri har eksistert)
Noen her som har litt fritidsproblemer, eller ser det bare sånn ut?

Et tips for dem som har alt for lite å gjøre: Ta et kurs, f.eks. i norsk.
Tilfeldig bekjentskap
© Knut Kjesbu
Reklame for plussmedlemskap