- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Akvariereker.no
Akvariereker.no
Postet 31.10.12 kl 20:44
Postet 01.11.12 kl 01:01
Postet 01.11.12 kl 08:40
Postet 01.11.12 kl 09:05
Postet 01.11.12 kl 09:45
Postet 01.11.12 kl 11:27
Postet 01.11.12 kl 16:06
Styr unna
Kjøpte 6 reker, en Mountain rock viftereke og 5 gule sakurareker. Gikk en 5-6 dager før bestillingen ble behandlet og ikke før jeg etterlyste den via kontaktskjema, dog gikk leveringen over på 1 dag så alt i alt ganske bra levering.
Mountain rock døde etter to dager og fikk kisebærreker i stedet for de gule sakurarekene som jeg bestilte. Dette er tett oppunder svindel da de har tatt betalt mer en hva de skulle ha uten å ha returnert eller kompansert for hva jeg har betalt. Jeg har ennå til gode å få svar på kontaktskjema så ser ut som de ikke har noen interresse av å ha kundebehandling.
Jeg vil anbefalle å styre unna denne nettbuttikken så lenge som kundekontakten er fraværende. Det finnes så mange andre som kan levere det samme og er langt mer samarbeidsvillige i etterkant av handelen.
Mountain rock døde etter to dager og fikk kisebærreker i stedet for de gule sakurarekene som jeg bestilte. Dette er tett oppunder svindel da de har tatt betalt mer en hva de skulle ha uten å ha returnert eller kompansert for hva jeg har betalt. Jeg har ennå til gode å få svar på kontaktskjema så ser ut som de ikke har noen interresse av å ha kundebehandling.
Jeg vil anbefalle å styre unna denne nettbuttikken så lenge som kundekontakten er fraværende. Det finnes så mange andre som kan levere det samme og er langt mer samarbeidsvillige i etterkant av handelen.
Postet 02.11.12 kl 11:39
Postet 02.11.12 kl 11:56
Styr unna
Var borti ett tilfelle på Facebook Akvarieinnteriserte i Kristiansund) hvor ei jente hadde lagt inn ei bestilling på en god del reker som ikke har dukket opp.
Ho har sendt de mail på mail, men ingen svar og ingen reker.. Ho er på vei til å gi opp nå etter utallige henvendelser uten svar...
Ho har sendt de mail på mail, men ingen svar og ingen reker.. Ho er på vei til å gi opp nå etter utallige henvendelser uten svar...
Postet 02.11.12 kl 12:04
Postet 02.11.12 kl 13:23
Postet 02.11.12 kl 23:35
Forhandlere som ikke leverer varen, over tid så er de nok avsluttet med sin virksomhet. Jeg kjøper fra den største innen nett salg på akvarie produkter. Er det noen varer de ikke har, så blir de sendt i etterkant, ingen frakt kostnader med det.
Fakturaen som jeg mottar blir jeg heller ikke avkrevd for varen som de ikke har inne.
Så her betaler jeg når varen er mottatt. Aldri hatt noe å klage på leverandøren.
Fakturaen som jeg mottar blir jeg heller ikke avkrevd for varen som de ikke har inne.
Så her betaler jeg når varen er mottatt. Aldri hatt noe å klage på leverandøren.
Postet 02.11.12 kl 23:49
Denne web siden har siden mitt tidligere innlegg tatt kontakt og ryddet opp i misforståelsen i min ordre. Det viste seg at jeg hadde fått feil reke, men samme som bestilt i annen farge - så det var ikke snakk om noen svindel, heller en beklagelig feil fra akvariereker.no sin side. De har derfor nå sendt meg nye reker, av samme sort som jeg faktisk bestilte, samt at de også har sent ny viftereke i tillegg. Så min konklusjon pr. i dag for denne web siden:
Jeg vil fortsatt avente i forhold til kunebehandling om hvorvidt man får kontakt eller ikke med folkene bak denne web siden. Men de er seriøse, og har for meg vist vilje til å rydde opp - endog gått lengre en hva de egentlig var nødt til. Min bestilling er fullbyrdet og jeg har ingenting å utsette på levering, eller oppfølging av kundebehandling når kontakt først var opprettet.
Jeg vil fortsatt avente i forhold til kunebehandling om hvorvidt man får kontakt eller ikke med folkene bak denne web siden. Men de er seriøse, og har for meg vist vilje til å rydde opp - endog gått lengre en hva de egentlig var nødt til. Min bestilling er fullbyrdet og jeg har ingenting å utsette på levering, eller oppfølging av kundebehandling når kontakt først var opprettet.
Postet 09.11.12 kl 10:11
Postet 10.11.12 kl 14:41
Postet 03.12.12 kl 23:58
Postet 04.12.12 kl 00:47
Postet 04.12.12 kl 09:39
Vet ikke om det er så mye håp for disse lengre, har selv kontaktet dem via kontaktskjema og direkte på e-post. Både i fbm bestilling av arter de ike har inne som de kunne tjent gode penger på om de hadde skaffet meg, men også der de annonserer helt feilt i nyhetsbrevene sine. Sist uke var det "Gul Sakura" og det finnes ikke enda så er litt merkelig at denne lille butikken plutselig har dette. De har nok bare oppgradert de gule kirsebærene sine...
Synd Ivar fikk seg ny jobb og solgte sjappen, han hadde bra peiling og skaffet i det minste inn litt kuriositeter innimellom. Og ikke minst opplevde jeg at han gav god kundeservice…
Synd Ivar fikk seg ny jobb og solgte sjappen, han hadde bra peiling og skaffet i det minste inn litt kuriositeter innimellom. Og ikke minst opplevde jeg at han gav god kundeservice…
Postet 04.12.12 kl 11:00