Hvilken pris?

Jeg vurderer å selge fiskene mine fordi jeg har lyst til å gå over til tanganyika.. men litt usikker på hva jeg kan selge fisken min for.. Noen som har lyst til å hjelpe meg med litt markedspris?

Jeg har: 1 par L144. Leksklare og fått 4 kull før.

ca 20 yngel på 3-4 cm

gruppe på 5 voksne corydoras adolfoi
Gruppe på 3 albino corydoras aeneus. Disse er SVÆRE, Og lagt egg flere ganger (mel L mallene har tatt eggene hver gang)

1 voksen hunn Rineloricaria SP red

Gruppe på ca 18 kardinaltetra. ca 3 cm store
Tonje Karina Brudevold
Jeg vurderer å selge fiskene mine fordi jeg har lyst til å gå over til tanganyika.. men litt usikker på hva jeg kan selge fisken min for.. Noen som har lyst til å hjelpe meg med litt markedspris? Jeg har: 1 par L144. Leksklare og fått 4 kull før. ca 20 yngel på 3-4 cm gruppe på 5 voksne corydoras adolfoi Gruppe på 3 albino corydoras aeneus. Disse er SVÆRE, Og lagt egg flere ganger (mel L mallene har tatt eggene hver gang) 1 voksen hunn Rineloricaria SP red Gruppe på ca 18 kardinaltetra. ca 3 cm store


Tja, kan komme med tanker jeg om hva jeg kan tenke meg å gi. Men har du sjekket litt hva andre tar på rubrikksiden? Det kan også hjelpe litt.

L144 lekspar: 200 kr samlet, kanskje 300 også

L144 yngel 3-4 cm, 40 kr stykke (kvantumsrabatt er sikkert ok om man kjøper en del)

Gruppe adolfoi 5 voksne (antar de er leksklare? eller har vært i lek?) 200-250

Gruppe 3 albino aeneus: 70 kr

1 voksen hunn Rineloricaria sp red, aner ikke noe om men butikken tar 69 kr så kanskje 35-40 kr?

18 kardinaltetraer 150 kr kanskje? fant ikke noe i lista til Dahls her.

************

Kan være intr i flere av disse om du selger til rett tid økonomisk for oss Prisene jeg har satt er ut fra hva jeg har sett andre ta eller ut fra fornuftig under butikk pris. Men det er jo bare noen pekepinner da.
Tilfeldig bekjentskap
© Lennart Axelsson
Reklame for plussmedlemskap