Fiskemat til innkjøring og pestsnegler

Er da litt usikker på hvilken fiskemat jeg skal velge da jeg ikke er helt sikker på hva slags fisk jeg skal ha i akvariet

Er det noen som kan anbefale en fiskemat som er allsidig til flere forskjellige type fisk, eller spør jeg om for mye da

Har også lagt merke til små snegler i akvariet som sikkert fulgte med plantene, hva kan jeg gjøre med det nå i innkjøringsfasen? å legge i jegersnegler ville vel bare være slemt mot dem igjen hvis vannverdiene ikke er bra nok?

Takk for svar
Det beste er å finne ut hva slags fisk du vil ha først før du kjøper maten. Fisker spiser forskjellige og da er det dumt å kjøpe ting dem ikke spiser eller skal ha

Ang snegler før akvarie er innkjørt vet jeg ikke nok om så noen andre svarer sikkert

Lykke til og velkommen.
Den eneste fisken jeg er helt sikker på er Ancistrus ser at det finnes noe som heter malle tabletter. Vil dette gjøre susen eller?
beklager, jeg klare å poste dobbelt
Til mine maller (har forskjellige typer) så bruker jeg:
JBL NOVO TAB/FECT
Ocean Nutrition Algae Wafers
Tetra Pleco tabletter
Tropical Pleco's Tabin.

Ellers bruker jeg til mine andre fisker:
Frosne sorte mygglarver,
TetraRubin
TetraMin
Dr. Bassleer Biofish food
NanoPrawn Staple food for shrimps

Oksehjerte til kos.

Gir ikke alt med engang og har knust litt TetraRubin, TetraMin, Dr. Basseleer, samt malle mat i en boks og gir utifra denne. Mygglarver gir jeg annen hver dag da jeg har en del kjøttetende.
Supert tusen takk for et veldig hjelpfullt svar
Tilfeldig bekjentskap
© Tonje_R
Reklame for plussmedlemskap