L malle

Har en malle som de i butikken kalt en drage malle, klarer foreløpig ikke å få tatt bilde da den er sky, og finner de merkeligste gjemmesteder. Den har store finner, omtrent som vinger, utrolig flott er den. Stor hale har den også, noen som har noe tips, fant den ikke i artregisteret
Vanskelig å si uten bilde.
Vet du hvor stor den er/kan bli?
Hvilke farger har den?
Klarer ikke engang å se hvor den har gjemt seg, den er ca 6 cm nå. på langt nær utvokst vil jeg tro, den er grå og svart spettete(prikket, skal nok prøve å finne den en dag, hehe. Men den har iallefall mye større finner enn de andre mallene jeg har, bla prikket knurre malle. Det ser faktisk ut som en liten drage
Det er nok ancistrius dragon tenker jeg,imazo selger dem.
Vanskelig å finne ut uten bilde men si alt du vet å rams det oppmsån
Grunnfarge:
Prikker/striper :
Lengde:
Form:
Osv
Gul/grå med små prikker, fikk akkurat øye på den, og vips så var den borte, hehe, utrolig stor og fin halefinne, som ett segl, finner som minner om vinger, den er ca 5 - 6 cm. Skal prøve å knipse, men den er så utrolig kjapp, og har så mange gjemmesteder
Det er nok ancistrius sp "dragon"
Det var nok noe sånt de sa i butikken også, men fant den ikke når jeg søkte her på artregisteret
Det tror jeg på spesielt da dette ikke er en art ennå bare en ancistrus med et pupolernavn denne basen er helder ikke helt oppdatert men veldig bra men søk på Google du
Google is your friend
Takk for all hjelp, har en til også jeg, men den skal jeg prøve å få bilde av, har og en flott knurremalle. jeg har virkelig sansen for disse fiskene. tross at de ikke gjør så mye ut av seg.
Du kan sende meg en Mail hvis du lurer på noe med alle maller så skal jeg hjelpe deg men akkuratt denne tråden "skal"bare innholdet l-maller men bare hyggelig
Hvor mange ancistrius sp "dragon" har du? Må jo ha en han og en hue vettu ellers er det vanskelig å få spredd den fine arten å det må du få til vettu
Takk det skal jeg gjøre (for du aner, hehe), har flere ansistrus, men aner dessverre ikke hvilke arter det er, begynte å kjøpe uten helt å ha kontroll, bare synes de var så artige, legger ved ett bilde av en til, vet ikke om det er mulig å gjenkjenne av dette bilde, den er ca 10 cm. vil gjerne ha en dame til min "dragoon " ja, tror det er en hann pga av store strittende barter på overleppa , hehe. Har faktisk veldig lyst på yngel på mine maller. Legger også ved ett bilde av min nyinnkjøpte regnbueciklide, jeg klarer ikke annet enn å sitte å se inn i akvarie i kveld, hehe.
Bildet av mallen er enten en pecoltia eller en ansictrinae kan ikke helt se hva men kansje pecoltia sabaj men den har andledels prikker på hodet

Ja det gjør den en fantastisk ryggfinne
Det er en ancistrus med flagrende gevanter. Flott fisk. Det er ikke en sky fisk.
Nei den er ikke spesielt sky, og hva er navnet, vet du det?
Nei har ikke andre navn enn de som er foreslått i tråden.
Dette er ikke en "dragoon" dette er en annen type jeg har
Da har du sikkert en Ancistrus sp. 'oppdrettvariant' kalt slørhale der man har avlet frem altfor lange/store finner. Se bildet til høyre i nest nederste rekke.
Tilfeldig bekjentskap
© Loffa 2014
Reklame for plussmedlemskap