Corydoras aenus - for spesielt interesserte

Hei! Kom over en vitenskapelig tidsskrift der veksten til Corydoras Aenus ble ganske grundig kartlagt. Interessant for de spesielt interesserte.

Link
Takk
Har aldri lest eller målt størrelsen til en nyklekt Corydoras før, hehe Det sto her i artikkelen at en nyklekt C. aeneus er 3½ mm. Sånt som vi spesielt interesserte synes er kjekt å vite
Lest mesteparten av artikkelen (føler meg som en særdeles spesielt interessert nå)
og er veldig overrasket over Ph som ble brukt i undersøkelsen. Har jeg bommet totalt med Ph rundt 6,5? Hmm..
Det finnes sikkert flere lignende artikler ute på nettet, og jeg skal dele de på forumet om jeg kommer over noen Nå har ikke jeg lest alt men mye av det jeg har lest er interessant, både pga. at jeg liker corydoras, men kanskje aller mest pga. av at jeg har en enorm interesse for biologi!
Be om å skifte navn på denne tråden da, så kan du poste linker til eventuelle andre artikler her i samme tråd og få samlet dem. Sånn at det ikke blir liggende en her og en der. Lettere å finne og MYE enklere å linke til senere om alt er samlet i èn tråd.

Kanskje overskriften kan være "Corydoras-artikler for spesielt interesserte" (du kan spørre moderator om hjelp til overskriftsendring ved å klikke på "Rapporter innlegg" under første innlegget i tråden).
Skal gjøre det om jeg finner noe lignende.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap