Platy yngel - voksetid

Har noen små platy-yngel som går i hovedkaret sammen med de voksne platyene og en del andre fisk. Disse er rundt 3 uker gamle og jeg har klart å observere 3 forskjellige yngel som lever nede blandt plantene i området som den store ancistrusen min regjerer.

Jeg lurer på hvor lang tid det går før de er såpass store at de ikke blir mat for de voksne platyene?

Hver dag går jeg med lommelykt for å sjekke om de fremdeles er der, og jeg syns ikke det virker som de vokser veldig fort. Har veldig lyst til at 1 eller 2 yngel fra hver fødsel skal klare å vokse opp, men jeg ser jo at de voksne platyene er på jakt der nede fra tid til annen.
Synes yngele min vokser ganske fort jeg. Men hva forer du med? Gi litt artemia så vil de nok vokse seg store og fine Har gitt det både tørt og frossen og begge deler var populært hos mine. Har bestilt nytt parti av frossent nå så venter bare å høre på når den kommer
Jeg har bare foret med vanlig flakfor og sånn artemia-gele-greie. Har du en link eller noe til et bra for?
Artemia golden lake flatpakk er den jeg har brukt av de frosne. Har aldri klekket selv da jeg synes det ser vannskelig ut. Litt redd for at det blir for mye styr for min del. Men denne var fiskene glad i. Ellers har du levende for du kan dyrke da, i form av mark. Dette ser helt greit ut og vet at når man velger det rette vokser yngelet ille fort. Bare ikke somlet meg til å prøvd det ennå. Men skal nok gjøre det mot våren. Ellers har jeg foret på denne dog kjøpte jeg på webzoo og mener det var billigere. men pc'n er ikke helt venner med meg så fikk ikke siden der til å virke nå.
Da har jeg fått 500g artemia fra Zoonet, valgte å hente siden de lå på mannens arbeidsvei. Men veldig fornøyd med pakking og behandling av kunder og service. Kan trygt anbefalle å kjøpe frosentfor fra han. Og han sender over landet
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap