Bra kjøp?

hei! har nettopp kjøpt meg et 115 liter akvarium for 1.500kr med pumpe, varmekolbe og mat. det er splitter nytt men jeg lurer på om dette var et bra kjøp? har sett litt rundt på internett og der selger dem Akvarium 375 Liter med pumpe kr 3 300,-. men det er helt til hamar. og jeg bor i nord-norge så jeg lurer på om jeg skulle heller kjøpt te større et? dette er første gangen min jeg har et akvarium for meg selv, familien min har hatt et akvarium før da jeg var liten så jeg vet noe om det. og burde jeg vente lenge før jeg kan kjøpe akvarium på rundt 500l?

om det er et godt kjøp du har gjort avhenger helt hvilke pumpe du har . Syntes det virker som en helt grei pris dersom du fikk med møbel og en god pumpe.
For et Juwel akvarie på 110 liter som inkluderte med to lysrør, en pumpe og en varmekolbe (pluss bord) betalte jeg ca tre tusen for i ....2010 tror jeg det var? Jeg kjøpte også et par planter og akvariegrus og litt stasj (med i beregninga). Så jeg syns du har gjort et godt kjøp.

Tror det var Buddy jeg kjøpte det hos, også her i nord Norge. Men det er ikke noe jeg ville betalt så mye for igjen, hehe... ikke fordi det var "kjempekostbart" men jah, jeg er bare gnien av natur. Satser heller på brukt, jeg
Det har ingen ting å si hvor lenge du har hatt akvarium for at du kan skaffe en 500l. Hvis du har plass, råd og et hus som tåler det er det ingen ting i veien med å skaffe seg det. Det som derimot har noe å si er hva du putter oppi. Det er vel å anbefale også, for det er lettere med vannverdier og sånt da.
Hvis du gjør det, kan du f.eks bruke 115liter'n til oppdretts/rekekar
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap