Hvor handler man best kvalitet på fisk som opprinnelig er fra victoriasjøen?

Lurer på om noen har noen tips på hvor jeg kan kjøpe fisk om jeg velger å starte med Victoria ciklider. Eventuelt Tanganyika. Gøteborg som er greiest å ta turen til ?
Nols ciklidhobby i Gøteborg er vel det beste, send han en mail før du drar, så du får sjekket hva han har inne. www.ciklidhobby.com
Jeg tenkte meg en tur dit selv i jule ferien, er en ganske lang tur for deg, men Kent får tak i det meste hvis du sender en mail på forhånd.
Ellers så er det endel svensker som er glade i victoria ciklider, ser stadig vekk salgs annonser på www.ciklider.se og www.ciklid.org

Her i landet finnes det få som har interesse for victoria og tanganyika, og dermed gidder ikke butikkene å ta inn, men i Sverige, danmark og tyskland er det en helt annen interesse, utvalg og pris klasse på victoria/Tanganyika.

Er det noen spesielle typer du ser etter?
Tangalawi
Nols ciklidhobby i Gøteborg er vel det beste, send han en mail før du drar, så du får sjekket hva han har inne. www.ciklidhobby.com Jeg tenkte meg en tur dit selv i jule ferien, er en ganske lang tur for deg, men Kent får tak i det meste hvis du sender en mail på forhånd. Ellers så er det endel svensker som er glade i victoria ciklider, ser stadig vekk salgs annonser på www.ciklider.se og www.ciklid.org Her i landet finnes det få som har interesse for victoria og tanganyika, og dermed gidder ikke butikkene å ta inn, men i Sverige, danmark og tyskland er det en helt annen interesse, utvalg og pris klasse på victoria/Tanganyika. :) Er det noen spesielle typer du ser etter?

Ja, Nols ciklidhobby har jeg hørt skal være bra.

Ser ikke etter noe spesielt enda. Må lese litt mer.
Jeg skal sette opp et 900 liters karr nå, og lurer på om jeg skal velge Victoria fremfor Tanganyika da jeg har et karr stående med tanganyikafisk i.

Victoria virker veldig spennende, og det med avstanden til gøteborg bryr jeg meg ikke så mye om så sant jeg får bra kvalitet på fiskene. Får ta det som en tur
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap