Sted å kjøpe heldekkende armatur 50*150

Mitt heldekkende armatur 150*50 har vist gått dukken....sikringene går hele tiden og får derfor ikke benyttet lys.

Ser da etter muligheter for å få bestilt nytt heldekkende armatur på nettet. Er det noen som har noen gode erfaringer med dette? Kom med forlag til type og hvor?

Takk!
Hvilket merke og produktnavn er det på dette armaturet? Er akvariet rammeløst, dvs helglass, eller er det et rammeakvarium?

PS! Med "sikringene går" mener du da sikringene i huset? Men har du noen gang skiftet tennere i selve armaturet? Er det sikringene i huset som går, så er det absolutt noe galt med det elektriske og armaturet bør ikke brukes, nei
Nei, det er lenge siden jeg har byttet tennere.(Det var egentlig på tide å skifte både lys å tenenere) Er du kjent med at det kan være feil der? Det er sikringen i huset som går etter en stund.

Karet er med ramme - aquastabil 325 l
Akvastabil er et dansk merke. Det kjenner jeg ingen nettbutikker som fører i Norge, men du får kjøpt Akvastabil hos zoobutikker som f.eks. TAM Alna i Oslo. De selger det merket. Ta deg en tur og forhør deg om priser Veldig fin butikk med et enormt utstillingsakvarium på 25.000 liter eller noe sånt
Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap