Brannsår./infeksjon etter

Hei jeg har en afrikansk lungefisk, som har brent seg på termostaten min.. dette skjedde for en stund siden. han har reparert 1 av sårene sine, men det kan se ut som at det har kommet en type infeksjon i det andre såret. altså det var ett lite sår på hode, og ett lite sår i nærheten av halen (vet det er brannsår).... nå har såret på halen blitt større, og du ser det er uinteressant for vedkommende og svømme, det er faktisk vanskelig...

Jeg lurer på om at det er noe spesielt som må gjøres?
har fått med meg, hyppige vannbytter; kanskje salt? usikker på det men?
uansett noen med kompetanse rundt det her? liker ikke se at fisken min har det vondt...
Inaktiv bruker
Hvordan kan noen brenne seg på varmekolben? Den produserer ikke nok varme til det? (Termostat er det som bekrefter temperaturen og slår varmekolben av og på)
varmekolben da.. vell, åssen den har gjort det? hovedsaklig liggi intill kolben i ganske lang tid. det er en meget sky fisk... og den er ekstremt lat....
altså jeg satte varmekolben inni en pumpe som er basert for det, spærret av inganger til området... den kom seg fremdeles inn -- ved og dytte vekk sperringen...

når jeg våkner ser jeg den ligger inni der drar varmekolben vekk og den følger etter med løs hud..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap